آغاز عملیات بهسازی بیمارستان امام خمینی(ره)

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: عملیات بهسازی بیمارستان امام خمینی(ره) با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در شیروان آغاز شد.

محمدرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: سرانه مراکز بهداشتی درمانی شهری موجود به ازای هر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهری در شهرستان شیروان، ۴۵۲.۲۶ مترمربع و در روستاها به ازای هر ۶ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت روستایی، ۷۵۳.۹۵ مترمربع است که از میانگین استانی بالاتر است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان افزود: اینک ۶ باب مرکز بهداشتی و درمانی شهری، ۱۴ باب مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و ۷۶ باب خانه بهداشت فعال در مناطق روستایی این شهرستان به مردم خدمات ارائه می دهند.

 

حیدری با اشاره به شروع عملیات 5 پروژه بهداشتی درمانی شیروان عنوان کرد: این طرح ها شامل ۲ مرکز جامع سلامت شهری شیروان و پایگاه ضمیمه، روستای گلیان، پایگاه سلامت ینگه قلعه و ۲ خانه بهداشت توپکانلو و رباط  شهرستان است.

 

وی مجموع کل زیربنای طرح های مزبور را هزار و ۵۷۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: ۱۱۰ بهورز در خانه های بهداشت روستایی این شهرستان فعالیت دارند که از مجموع کل بهورزان این شهرستان ۲۶ نفر مرد و ۸۴ نفر زن هستند.

 

وی اضافه کرد: ۵۵ پزشک عمومی در شهرستان فعالیت دارند که ۲۰ نفر از آنها در مطب های خصوصی،۲۰ نفر در درمانگاه و اورژانس بیمارستان و ۱۰ نفر به صورت پزشک خانواده فعالیت می کنند.

 

 

کد خبر 1234315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha