رسانه، محور توسعه و مهم ترین ابزار تاثیرگذار در جامعه است

زارعی گفت: رسانه، محور توسعه است و وقتی به شکل مطلوب در یک منطقه ایفای نقش کند، می تواند با معرفی ظرفیت های گردشگری، تجاری و اقتصادی به ایجاد اشتغال پایدار و آبادانی آن منطقه کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدشریف زارعی دوشنبه ۳۰ آبان در نشست تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی کاشان گفت: کاشان در تمامی حوزه‌های تاریخ، تمدن، فرهنگ، صنعت، اقتصاد، موقعیت جغرافیایی در مرکز ایران هر ساعت و لحظه ظرفیت انتشار خبرهای ملی و جهانی دارد.

 

فرماندار ویژه کاشان افزود: رسانه، محور توسعه است و وقتی به شکل مطلوب در یک منطقه ایفای نقش کند، می تواند با معرفی ظرفیت های گردشگری، تجاری و اقتصادی به ایجاد اشتغال پایدار و آبادانی آن منطقه کمک کند.

 

زارعی ادامه داد: با توجه به جایگاه رسانه و نقش حساس، مهم و تاثیرگذار آن در مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می توان از آن به عنوان مهم ترین ابزار تاثیر گذار در جامعه نام برد.

 

فرماندار ویژه کاشان در ادامه بیان کرد: بیان دستاوردهای دولت موجب تقویت اعتماد مردم به نظام و ناامیدی دشمن شده و انتظار می رود رسانه ها، به ویژه رسانه های رسمی مثل خبرگزاری جمهوری اسلامی،دستاوردهای دولت را به درستی معرفی کرده و اگر جایی ایرادی هست با نقد سازنده و ارائه تحلیل راهکار در رفع مشکلات مسوولان را یاری کنند.

 

مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان هم در این مراسم گفت: ایرنا در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد و ایجاد روحیه و نشاط در جامعه از اهداف اصلی این رسانه است.

 

مسعود شعربافچی زاده با اشاره به سرمایه‌گذاری صورت گرفته در خبرگزاری جمهوری اسلامی و تعامل مطلوب مسوولان دستگاههای اجرایی و به ویژه فرمانداران ابراز امیدواری کرد با تولید اخبار پرمحتوا و ییان منصفانه مشکلات در کنار دست آوردها و پیشرفت ها در مسیر پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام برداریم.

 

در پایان این نشست امیرشاهین نایبی‌فر به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر کاشان معرفی و از خدمات کاظم قانع رییس سابق قدردانی شد.

کد خبر 1234354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha