برگزاری مسابقه کتابخوانی «غروب آفتاب در اندلس» در شهرستان فسا

فیروزی از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «غروب آفتاب در اندلس» همزمان با هفته کتاب در شهرستان فسا خبر داد.

محمدحسین فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی یک دوره مسابقه کتاب با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه در شهرستان فسا برگزار شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: شرکت در مسابقه به صورت مکتوب با مراجعه به کتابخانه های عمومی و به صورت آنلاین از طریق سامانه سماک به نشانی www.samakpl.ir است.

 

وی بیان کرد: علاقمندان شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند جهت دریافت کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان فسا مراجعه کنند.

 

فیروزی زمان شرکت در مسابقه را از ۲۴ آبان عنوان کرد و اظهار داشت: این مسابقه کتابخوانی تا ۲۴ آذر ماه ادامه دارد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در پایان به جوایز برگزیدگان این مسابقه نیز اشاره کرد و گفت: در پایان این مسابقه به ۲۰ نفر از برگزیدگان 20 عدد کارت هدیه 2 میلیون ریالی اهدا می شود.

 

وی همچنین از برگزاری یک دوره مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب، به همت کتابخانه «امام جعفر صادق (ع)» منطقه «زاهدشهر» فسا خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب «تش»، خاطراتی از نوجوان ترین شهید ایلات خمسه «شهید کریم خسروانی» برنامه ریزی شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا به جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این دوره از مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در پایان این مسابقه به 10 نفر برگزیده کارت هدیه نقدی 500 هزار ریالی اهدا می شود.

کد خبر 1234361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha