ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، از راه های مقابله با جنگ روانی است

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت توجه و اهمیت فرهنگ کتابخوانی تأکید کرد و گفت: ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، از راه های مقابله با جنگ روانی است.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، با اشاره به اهمیت کتاب و فرهنگ کتابخوانی، اظهارداشت: ترویج کتابخوانی در اعتلای فرهنگ عمومی بسیار موثر است.

 

امام جمعه ازنا با اشاره به نقش مؤثر کتاب و کتابخوانی در زندگی فردی و اجتماعی افراد، افزود: انس با کتاب سبب ارتقای سطح زندگی افراد می شود و رشد و ارتقای سلامت روحی جامعه را در پی دارد.

 

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای که مطالعه نهاینه شود، مشکلات کمتری وجود خواهد داشت: گفت: بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های جامعه ما به دلیل آگاهی کم مردم از مسائل و کاهش مطالعه است.

 

حجت الاسلام سپهوند عنوان کرد: هر چه فرهنگ کتابخوانی در جامعه گسترش یابد آسيب های اجتماعی كمتری خواهيم داشت و يكي از راه های ايستادگي در برابر جنگ روانی دشمن نیز بالابردن سطح اطلاعات به وسیله مطالعه کتاب است.

 

امام جمعه ازنا با تأکید بر اینکه کتابخوانی باید به عنوان یکی از شاخصه های فرهنگ عمومی لحاظ شود، عنوان کرد: کتاب خوراک جان است با مطالعه باید روح و جان را تقویت کرد.

 

کد خبر 1234382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha