مرکز رشد شهرک سدید کرمان افتتاح شد

همزمان با هفته بسیج مرکز رشد شهرک صنعتی سدید کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، سه شنبه(اول آذر) در افتتاح مرکز رشد واحد فناور شهرک صنعتی سدید با گرامیداشت هفته بسیج به فهرست اجمالی برخی از دستاوردهای این نهاد مقدس در برهه های مختلف انقلاب اعم از جنگ تحمیلی، بازسازی پس از جنگ، بهداشت، واکسن فلج اطفال، حوزه های دانش بنیان و علمی و...پرداخت.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با افزودن این مطلب که امروز در نجوم هم حرف برای گفتن داریم؛ اظهار کرد: بسیج به معنای یک ساختار و تشکل نیست که یک مکتب و اندیشه و فکری است که کارزار را درک می کند.

 

وی با تأکید بر اهمیت این مطلب که باید افراد معتقد و صاحب فکر و اندیشه و هدف را در راستای تمدن نوین اسلامی وارد سیستم اقتصادی و کار و تلاش بکنیم تا در میانه راه با انحرافات فکری مواجه نشویم؛ افزود: با مسئله محوری به هدف می رسیم.

 

 

سردار نظری با قدردانی از فعالیت های قابل توجه مرکز رشد شهرک سدید اظهار کرد: در این مرکز اراده، انگیزه، هدف شناسی، اعتقاد و مدیریت جهادی که بر کار ساری و جاری شده سپس سراغ ایده و فکر و علم و فناوری و تولید و بازار رفته است.

 

وی مسئله مهم در فعالیت های بسیج را مسجدمحوری دانست و گفت: این مهم را در محله اسلامی دنبال می کنیم تا در یک محله همه دور هم جمع و مشکلات را احصاء و آن را حل کنند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رشد بدون کار فرهنگی و نقشه راه را منجر به اقتصاد سرمایه داری دانست و سپس با اشاره به اهمیت بازاریابی مراکز رشد و فناورانه تصریح کرد: اگر بازار محصول نباشد، کار درجا زدن است.

 

وی اظهار کرد: برای مقابله با برخی معاندین که قصد دارند از طریق محله ها اقدام کنند، بهترین راهکار پایگاه های بسیج است.

 

علیرضا خواجه حسنی، مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه ثارالله استان کرمان هم گفت: این مرکز به همت معاونت بسیج علمی و با همکاری شهرک سدید و مجموعه پارک علم و فناوری راه اندازی شد.

 

وی هدف از راه اندازی مرکز رشد را توسعه و تقویت زیرساخت فناوری استان عنوان و بیان کرد: در این مرکز پذیرای مبتکرین، مخترعین و هسته های علمی و واحدهای فناوری هستیم که می توانند در راستای نیازهای فناورانه استان ایده خود را ارائه کنند.

 

کد خبر 1234383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha