«ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا تهدید شد

ایلهان عمر، نماینده مسلمان کنگره آمریکا به سخنان انتقادی کوین مک کارتی مبنی بر اخراج وی از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، کوین مک کارتی، رئیس احتمالی بعدی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایلهان عمر، دموکرات مینه‌ سوتا سخنانی انتقادی ایراد کرد و گفت: بعد از گرفتن این سمت، ایلهان عمر را به دلیل انتقادهایش از اسرائیل از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان حذف خواهد کرد.

 

ایلهان عمر در پاسخ به تهدیدهای رهبر اقلیت مجلس نمایندگان مبنی بر اخراج وی از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت که حزب جمهوری خواه از طریق یک کمپین تبلیغاتی چند میلیون دلاری او را از روز اول انتخابش با استفاده از ترس، بیگانه هراسی، اسلام هراسی و نژادپرستی هدف قرار داده است.

 

ایلهان عمر در بیانیه ای گفت: نفرت و تهدید علیه من مدام در جریان است؛ از قول ترامپ برای بازگرداندن من به سومالی گرفته تا صدها تهدید به مرگ و توطئه علیه من و خانواده‌ام که تاکنون ادامه داشته است.

 

وی افزود: نفرت پشت تلاش‌های مک کارتی دیده می شود.

 

ایلهان عمر در ادامه اظهار کرد: او هیچ کاری برای رسیدگی به مسائل اساسی مانند تورم، مراقبت‌های بهداشتی و تغییرات آب و هوایی انجام نمی ‌دهد.

کد خبر 1234390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha