سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه دین و دانش هفشجان بازدید کرد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه دین و دانش هفشجان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، بهمن کیوانی هفشجانی امروز سه شنبه (۱ آبان) در بازدید سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از کتابخانه دین و دانش هفشجان اظهار داشت: این کانون به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های زیادی را اجرا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان بابیان اینکه طرح نذر کتاب یکی از برنامه های مهم این کانون به مناسبت هفته کتاب بوده است افزود: در پویش مردمی اهدا و نذر کتاب به دنبال گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج سنت حسنه اهدای کتاب بوده ایم.

 

وی ابراز کرد: شرکت گسترده اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در مسابقات مختلف کتابخوانی، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب، حضور گسترده اعضا به منظور استفاده از سالن مطالعه و کتاب های کتابخانه، معرفی کتاب در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف از دیگر برنامه های اجرایی این کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی بوده است.

 

کیوانی هفشجانی افزود: در کتابخانه دین و دانش هفشجان با فضایی بسیار آرام با متراژ ۲۴۰ مترمربع همراه با سالن مطالعه در خدمت اعضا هستیم.

 

گفتنی است: در این بازدید سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از مخزن کتابخانه، سالن مطالعه برادران و خواهران کتابخانه، دفتر یادبود کتابخانه دین و دانش هفشجان، مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان را امضا کرد.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این بازدید از بهمن کیوانی هفشجانی، مسئول کتابخانه دین و دانش هفشجان، مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان، با اهدای لوح و هدایای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1234409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha