برگزاری یادبود شهید مدافع حرم همزمان با هفته بسیج در کانون حضرت ابوالفضل جیجان رود ملایر

سعادت گفت: یادبود شهید مدافع حرم همزمان با هفته بسیج در کانون حضرت ابوالفضل جیجان رود ملایر برگزار می شود.

ریحانه سعادت  در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه های مختلفی در این کانون در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر  با بیان اینکه  این برنامه ها شامل برنامه های مختلف فرهنگی و افتتاحیه است افزود:  برگزاری نشست های بصیرتی و میقات صالحین را در هفته بسیج و به صورت مستمر در طول سال نیز برای اعضای کانون داریم.

 

 وی از افتتاح واحد تولید شیرینی و باسلوق در هفته بسیج توسط این کانون خبر داد و گفت: این واحد برای 20 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی دارد.

 

سعادت در ادامه از برگزاری یاد بود شهید مدافع حرم شهید علی نظری که در اغتشاشات اخیر در آبان ماه امسال در ملایر به شهادت رسید خبر داد و گفت: این مراسم با حضور اقشار مختلف و با همکاری این کانون در مسجد این روستا برگزار می شود.

 

 وی همچنین شرکت اعضای کانون با ارائه محصولات تولیدی مشاغل خانگی در نمایشگاه عرضه محصولات بانوان کار آفرین ملایر در هفته بسیج را از دیگر برنامه های این کانون دانست.

 

 سعادت بیان کرد: همچنین برنامه های مختلف فرهنگی، مسابقات و.. نیز با همکاری پایگاه بسیج در این هفته در این کانون برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون در طول سالهای گذشته فعالیت های گسترده‌ای را در حوزه های مختلف فرهنگی، اشتغال ، کلاس های آموزشی و... کمکهای مومنانه و... داشته گفت:در حال حاضر نیز این کانون یکی از کانون های فعال و پویای شهرستان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر افزود: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده و با بیش از یکصد عضو فعال دارد.

کد خبر 1234411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha