رونمایی از دو اثر تالیفی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از رونمایی دو اثر تالیفی استادان این دانشگاه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در این دانشگاه خبر داد.

جواد دهقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، طی آیینی به همت مدیریت پژوهشی حوزه معاونت علمی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، دو کتاب نوشته استادان این دانشگاه رو نمایی شد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: "هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای کدنویسان" نوشته مهدی اسماعیلی عضو هیأت علمی تمام وقت دانشگاه و "مهر خاوری " تألیف نرجس سپهر زاد استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان دو کتابی بود که رونمایی شد.

دهقانی ادامه داد: مهر خاوری تصحیح ، توضیح و مقابله چهار نسخه خطی معتبر کتاب حاج میرزا معصوم خاوری کوزه کنانی در قرن سیزدهم است که نرجس سپهر زاد آن را تصحیح کرده است در شمارگان ۵۰۰ نسخه و ۲۱۶صفحه توسط بوستان کتاب قم منتشر شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: کتاب هوش مصنوعي و يادگيري ماشين براي كدنويسان اثر لارنس موروني است که با ترجمه ی مهدي اسماعيلي چاپ و منتشر شده است. این اثر توسط آتي‌نگر در ۲۴۴صفحه منتشر شده است.


 

کد خبر 1234415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha