برگزاری چهارمین دوره سلسله مسابقات همراه با نور ولایت ۴ در ملایر

یار محمدی گفت: چهارمین دوره سلسله مسابقات همراه با نور ولایت ۴ در ملایر (۹ آذر ) برگزار می شود.

ایرج یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: مسابقات همراه با نور ولایت به صورت سلسله وار  از حکمت های نهج البلاغه است  است که به صورت فصلی در سطح شهرستان ملایر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ملایر و بنیاد نهج البلاغه شهرستان در حال برگزاری است.

 

کارشناس واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه برای هر دور این این مسابقات  40 حکمت نهج البلاغه در نظر گرفته شده افزود: تاکنون سه مرحله از این مسابقات از حکمت ۱ تا حکمت ۱۶۱ مسابقه گرفته شده است.

 

یار محمدی با اشاره به  استقبال خوب مردم از سراسر کشور در این مسابقات که به صورت مجازی برگزار شده  گفت: در هر محله حدود 2 هزار نفر شرکت کننده داشتیم.

 

وی  از برگزاری مرحله چهارم مسابقات همراه با نور ولایت از حکمت ۱۲۱ تا ۱۶۰ نهج البلاغه ترجمه محمد دشتی خبر داد و گفت: این مسابقات نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی زمان برگزاری این مسابقه را  نهم آذرماه از ساعت 19 الي 20 شب دانست و گفت : علاقه‌مندان به سایت اداره تبلیغات اسلامی ملایر به آدرس www.idomalayer.ir     وارد شده و ضمن ثبت مشخصات به سوالات تستی پاسخ می‌دهند.

 

یارمحمدی اضافه کرد :نتیجه مسابقه  از طريق همین سایت اعلام  و به نفر اول مبلغ 5000 هزار ریال، نفر دوم 3000 هزار ریال و نفر سوم 2000 هزار ریال و نفرات چهارم تا دهم یک میلیون  ریال  و از نفر یازدهم به بعد هر کدام مبلغ 500 هزار ریال اهدا می شود.

کد خبر 1234419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha