۳۰ عنوان کتاب در انتظار تامین اعتبار چاپ

کریمیان گفت: ۳۰ عنوان کتاب به همت حوزه هنری خراسان جنوبی تهیه شده اما هنوز به مرحله چاپ و تیراژ بالا نرسیده است و نیازمند تامین اعتبار برای دیده شدن آثار نویسندگان استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مجید کریمیان امروز (۱ آذر) در بازدید استاندار خراسان جنوبی از حوزه هنری اظهار داشت: حوزه هنری علاقمند است تا همراه دولت جهت پیشرفت کشور و توسعه انقلاب اسلامی قدم بردارد.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: حوزه هنری مولود انقلاب اسلامی است و از فعالیت حوزه هنری خراسان جنوبی ۱۵ سال می گذرد و حضور هنرمندان و جوانان انقلابی در حوزه هنری بعث افتخار ما است.

 

وی با بیان اینکه اولین بیانیه علیه اغتشاشات اخیر به همت حوزه هنری منتشر شد، ادامه داد: بیش از ۲۰۰ هنرمند در خراسان جنوبی این بیانیه را امضا و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

 

کریمیان به مشکلات چاپ کتاب اشاره کرد و افزود: در حوزه فعالیت های فرهنگی و چاپ کتب روایی مرتبط با دفاع مقدس و جهان مقاومت نیازمند حمایت هستیم چراكه کمبود اعتبارات باعث می‌شود مدت زمان انتشار طول بکشد و نویسنده زمان طلایی استفاده از راوی را از دست بدهد.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه تاکید داشت: ۳۰ عنوان کتاب به همت حوزه هنری استان تهیه شده اما هنوز به مرحله چاپ و تیراژ بالا نرسیده است و نیازمند تامین اعتبارات جهت دیده شدن آثار نویسندگان استان هستیم.

 

گفتنی است؛ در حاشیه این بازدید از پوستر کارگاه طراحی پوستر سرافراز ایران با حضور استاندار خراسان جنوبی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی رونمایی شد.

 

 

کد خبر 1234435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha