بازسازي عتبات عاليات اقدامي ارزشمند در راستاي تحكيم وحدت امت اسلامي است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه بازسازی عتبات عالیات اقدامی ارزشمند در راستای تحکیم وحدت امت اسلامی است، گفت: ايرانیان به عنوان طلايه داران مذهب مقدس تشيع نقش مهمي در بازسازي عتبات عاليات برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي امروز سه شنبه (1 آذر) در آیین تکریم و معارفه رییس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان مرکزی، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت های گسترده ای را در جمع آوری نذورات مردمی و کمک به بازسازی حرم مطهر ائمه اطهار علیه السلام دارد و باید همواره با ارائه گزارش های مکرر به مردم به شفاف سازی فعالیت های خود بپردازد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شفاف سازی فعالیت ها را سبب جلب اعتماد عمومی مردم دانست و بیان کرد: مردم حق دارند بدانند که نذورات آنان در کجا مصرف می شود.

 

وی تدوين و اجراي برنامه هاي موثر در جذب نذورات و كمك هاي داوطلبانه مردم را موضوع مهمي براي ستاد بازسازي عتبات عاليات دانست و بیان کرد: باید با برنامه ریزی مدون و نسبت به طراحی‌ هاي کارشناسانه در توسعه حرمین شریفین به خصوص در سامرا و کاظمین تلاش شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: بازسازي عتبات عاليات اقدامي ارزشمند در راستاي تحكيم وحدت امت اسلامي است و مردم مومن ايران اسلامي به عنوان طلايه داران مذهب مقدس تشيع نقش مهمي در بازسازي عتبات عاليات برعهده دارند.

 

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: مشاركت در بازسازي عتبات عاليات و سوق دادن نذرورات به اين حوزه ، سرمايه اي بزرگ و ارزشمند است.

 

وی با بیان اینکه ماهيت زيارت اهل بيت(ع)، رسيدن به جايگاه والا، بندگي خداوند و تقرب به درگاه باری تعالی است، ادامه داد:  بايد اين اماكن مقدس براي زيارت و عاشقان اهل بيت(ع) آماده باشد و ما باید گام های اساسی در این راستا برداریم.

 

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های مهدی زندیه‌وکیلی قدردانی و رحیم غلامی به عنوان رئیس ستاد عالیات استان مرکزی معرفی شد.

کد خبر 1234470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha