بچه مسجدی های کتابخوان تجلیل شدند

صمد الله سعیدی گفت: طرح سه شنبه های تکریم نیز با تجلیل از کتابدار کتابخانه و کتابخوان های مسجد حضرت زهرا (س) برگزار شد.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای چهار ویژه برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: یکی از این ویژه برنامه ها، اجرای طرح شنبه های با کتاب بوده که در این راستا کتاب های مفید و ارزشمند همچون سلام بر ابراهیم، زندگی نامه شهیدان برونسی و حاج قاسم سلیمانی به نمازگزاران معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت افزود: طرح سه شنبه های تکریم نیز با تجلیل از کتابدار کتابخانه و کتابخوان های مسجد حضرت زهرا (س) برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: ایستگاه مطالعه یکی دیگر از ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است که از ابتدای این هفته آغاز شد.

 

سعیدی ادامه داد: در طرح ایستگاه مطالعه تعدادی از کتاب های کتابخانه که از تالیفات کانون است در معرض دید نمازگزاران قرار داده شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت اظهار کرد: البته علاوه بر اجرای طرح ایستگاه مطالعه در مسجد حضرت زهرا (س)، در برخی از مساجد سطح شهر جیرفت و جبالبارز شمالی نیز اجرا شد.

 

وی اضافه کرد: طرح کتابخوانی در تعدادی از مدارس اجرا شده و در این راستا برشی از کتاب هایی با موضوعات اخلاقی، مذهبی، دینی و شهدا انتخاب و در صبحگاه خوانده شد.

 

سعیدی در خاتمه عنوان کرد: همچنین با هدف ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان محله مسجد به کتاب‌خوانی، تعداد ۳۵ کتاب همراه با جوایز ارزنده ای اهدا شد.

کد خبر 1234569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha