ابزار هنر تئاتر بسزایی در فروپاشی توطئه های دشمن دارد

قائدی بابیان اینکه ابزار هنر تئاتر بسزایی در فروپاشی توطئه های دشمن دارد گفت: امروز در موقعیتی قرار داریم که تولید کلیپ، فیلم، موسیقی و پوستر توسط بچه های مسجد توطئه های دشمنان را ریشه کن می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، احسان قائدی امروز چهارشنبه (۲ آذر) در نشست توجیهی دوره های آموزشی تئاتر و سرود بچه های مسجد که با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد استان در سالن جلسات ستاد کانون های مساجد برگزار شد، اظهار داشت: ابزار هنر تئاتر بسزایی در فروپاشی توطئه های دشمن دارد.

 

مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ابزار هنر تئاتر بسزایی در فروپاشی توطئه های دشمن دارد گفت: امروز در موقعیتی قرار داریم که تولید کلیپ، فیلم، موسیقی و پوستر توسط بچه های مسجد توطئه های دشمنان را ریشه کن می کند.

 

وی تئاتر مردمی بچه های مسجد را یک ایده برای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به فعالیت های هنری عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح بسیاری از نوجوانان و جوانان علاقه مند به حوزه هنر هم جذب تئاتر و هم جذب مسجد می شوند.

 

قائدی تصریح کرد: تئاتر یک کارکرد ویژه ای دارد و آن هم اینکه در بیان مفاهم، پیام ها و محتواهای مفید را قرار است به مردم ارائه کند.

 

مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب می فرمایند: «تئاتر یک منبر است و حتی از منبر هم مهمتر»، به واسطه اینکه هنر احساسات را درگیر می کند و از طریق این احساسات گروه های تئاتر پیام های خود را در موضوعات مختلف به جامعه منتقل می کنند.

 

وی بابیان اینکه ما به دنبال تئاتر حرفه ای، تولید گروه حرفه ای و کارگردانی حرفه ای نیستیم خاطرنشان کرد: تئاتر مردمی بچه های مسجد تنها به دنبال جذب افراد و علاقه مندان از بین نوجوانان و جوانان به این حوزه هستیم.

 

قائدی بابیان اینکه چرا این طرح باید در مسجد اجرا شود گفت: به واسطه اینکه انقلاب اسلامی در بستر مسجد شکل گرفته و در بستر مسجد رشد پیداکرده و این بستر باید ادامه داشته باشد.

 

خاطرنشان می شود: رویداد نمایش استانی تئاتر مردمی «بچه های مسجد» در سال جاری توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنکی هنری مساجد در قالب دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی تئاتر بچه های مسجد، برگزاری همایش و تولید اثر توسط گروه های نمایش کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1234583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha