احیاء هویت فرهنگی استان البرز با نگرش به رشد فعالیت های نوآورانه محقق می شود

ایزدیار با اشاره به اهمیت حمایت تمامی دستگاه ها به منظور تحقق شعار سال گفت: احیاء هویت فرهنگی استان البرز با نگرش به رشد فعالیت های نوآورانه محقق می شود.

عمار ایزدیار در خصوص نشست احیاء هویت فرهنگی استان البرز که روز گذشته ۱ آذر در کارخانه نوآوری البرز برپا شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ضروری است در مسیر رشد تولید و تحقق آن تلاش های مستمری با همراهی تمام دستگاه ها انجام شود. 

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت حمایت تمامی دستگاه ها به منظور تحقق شعار سال گفت: احیاء هویت فرهنگی استان البرز با نگرش به رشد فعالیت های نوآورانه محقق می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور نیروهای جوان، توانمند و خلاق در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز بیان کرد: رفع و حل مشکلات زیرساختی کارخانه نوآوری از جمله مسائل و دغدغه هایی است، که باید با اولویت توسط مدیران ارشد استان‌ البرز حل شود.

 

وی ادامه داد: با همراهی و مساعدت این گروه ها این امکان وجود دارد که تا گروه های جوان و توانمند مستقر در این مجموعه با تمرکز بهتری، به توسعه فعالیت های نوآورانه با هدف حل مشکلات شهری در موضوع های مورد نیاز مانند محیط زیست و پسماند زباله بپردازند.

 

وی افزود: ایجاد شهر هوشمند، نیازمند شهروند هوشمند است و کارخانه نوآوری البرز، می تواند با برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با شهرهوشمند برای شهروندان کرج و شهرهای مجاور، به توسعه این فرهنگ در میان مردم موثر باشد.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برخی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی انجام یافته توسط کارخانه نوآوری البرز عنوان کرد: این مجموعه باید نقش کاتالیزوی و سرعت بخشی برای استقرار شهر هوشمند داشته باشد که گام اولیه آن، نگاه جدی گروه های و شرکت های مستقر در کارخانه نوآوری برای حل مشکلات شهری است.

 

ایزدیار در پایان بیان کرد: شورای اسلامی و شهرداری کرج آمادگی دارد که از ظرفیت این گروه ها، برای حل مشکلات استفاده کند. به عنوان نمونه شرکت های پهپادی و فنی مستقر در کارخانه، می تواند به راحتی نقش پلیس ساختمان برای حفظ اراضی شهری را برعهده بگیرند.

کد خبر 1234600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha