شایستگی های افراد پشت میز نشین بر اساس رضایت مردم است

حزنی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم گفت: شایستگی های افراد پشت میز نشین بر اساس رضایت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید ضیا الدین حزنی دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی در همایش جهادگران فاطمی 2 در سالن 9 دی گفت: کل ملت ایران و مردم کشور بسیجی هستند و این روز برای همه مردم ما است.

 

وی افزود: حضرت آقا با عنوان فرمانده کل قوا در بیانیه گام دوم می فرمایند ایران از نظر ظرفیت های انسانی استفاده نشده در رتبه اول دنیا قرار دارد و در امار جهانی حدود هفت درصد ثروت های خدادادی در ایران جای داده در حالی که یک درصد جمعیت دنیا را دارد و هنوز پنج درصد از سرمایه ها کشف نشده است.

 

حزنی بیان کرد: بی عدالتی در توزیع امکانات و پروژه ها باعث افزایش نارضایتی می شود.

 

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی ادامه داد: چهار مشکل آزاردهنده شامل بیکاری، اعتیاد، طلاق و اقتصاد است که هم مردم و هم رهبری را آزار می دهد و تا زمانی که این مشکلات حل نشود شاهد این عقب ماندگی خواهیم بود.

 

وی افزود: این مشکلات باید توسط خودمان و با فکر خودمان حل شود و هر روز دیرتر شود مشکلات متعددی به ما وارد خواهد شد.

 

حزنی بیان کرد: مردم ایران مروارید هستند که داشتن آنها ثروت و دیدن آنها لذت بخش است و مردم ایران نیز گنج های گرانبها هستند.

 

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی بیان کرد: اگر حکومت ها تجارت کنند دولت ها ضعیف می شوند و مردم فقیر تر و اگر برعکس مردم تجارت کنند دولت ها قوی تر می شوند و مردم ثروتمند می شود.

 

حزنی بیان کرد: در کشور ما هیچ بن بستی وجود ندارد که باید راهی بسازیم با راهی پیدا کنیم و از این گردنه خارج شویم.

 

وی افزود: ما به یک دلیل کارها را باید در سطح کشور به نتیجه برسانیم.

 

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی  گفت: شایستگی های افراد پشت میز نشین بر اساس رضایت مردم است و امروزی سازمانی که با مردم هست، پایان پذیری ندارد و سازمان و تشکیلاتی الهی است که با مردم باشد.

 

وی گفت: میزها برای مسئولان ما امتحان است و وظیفه داریم ضعف ها را دنبال کنیم و اشکالات را برطرف کنیم و امروز هیچ مانعی برای خدمت به مردم وجود ندارد.

 

حزنی گفت: ما باید در کشور به بعضی ها یاد دهیم که با هم کار کنیم و از این طریق مشکلات را حل کنیم.

 

وی افزود: ما در خصوص خدمت رسانی نباید هیچ مشکلی داشته باشیم و در این راستا نیز مطالبه گری باید صورت گیرد و واجبات را انجام دهیم و به جای مستحبات به خدمت رسانی به مردم بپردازیم.

 

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی  گفت: حضرت آیت الله بهجت در مراسمی بیان کردند که مردم باید از میز و منصب ما نفع ببرند که این باید در سرلوحه کار ما قرار گیرد.

 

وی افزود: اشکالات گروه های جهادی باید در درون حل شود و هیچ نقطه ضعفی نباید داشته باشند.

 

حزنی بیان کرد: گروه های جهادی و قرارگاه های جهادی باید تمام نقاط ضعف و عدم شفاف سازی را باید رفع کنند.

کد خبر 1234609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha