معنویت از شاخص های تقویت امنیت است

حجت الاسلام مرادی با اشاره به نقش روحانیون در امنیت جامعه، افزود: معنویت از شاخص های تقویت امنیت است.

حجت الاسلام « مهدی مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به نقش معنویت در تقویت امنیت جامعه، اظهار داشت: روحانیون نقش بسزایی در تقویت امنیت جامعه دارند.

 

وی با اشاره به نقش روحانیون در تقویت فرهنگ دینی در جامعه، بیان کرد: تقویت فرهنگ دینی در جامعه در کاهش آسیب های اجتماعی و بالارفتن میزان امنیت جامعه نقش موثری دارد.

 

این کارشناس مسائل فرهنگی واجتماعی اظهار داشت: روحانیون با تلاش برای تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی در جامعه خدمات شایانی در تقویت امنیت عمومی جامعه می توانند داشته باشند.

 

وی با تاکید به اینکه علماء و روحانيان هميشه چراغ راهنمايي در مسير تعالي  هستند، خاطرنشان کرد: علما و روحانیون با احساس مسئوليت در ارائه آموزش هاي اسلامي و آگاهي دادن به مردم در زمينه پيشگيري و صيانت از آسيب هاي اجتماعی، اقدامات اثرگذاري از خود برجاي گذاشته اند.

 

حجت الاسلام مرادی روحانيت را بازوي توانمند در عرصه هاي آموزش همگاني و  ياور  هميشگي امنیت نامید و اظهار کرد: تمام تلاش پليس براي تامين نظم و امنيت در سايه اسلام و شرع است و  تحقق اين مهم با همبستگي جامعه روحانيت با پليس امري کاملا سهل خواهد بود.

 

این کارشناس با بیان اینکه امنیت را نعمت بزرگ الهی خواند و گفت: برقراری نظم و امنیت مهم ترین بستر رشد و توسعه است.

 

کد خبر 1234705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha