گردهمایی طلاب بسیجی شهرستان جیرفت برگزار شد

امروز (۲ آذرماه) همزمان با سالروز تاسیس بسیج طلاب، گردهمایی طلاب بسیجی شهرستان جیرفت در حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲ آذرماه) همزمان با سالروز تاسیس بسیج طلاب، گردهمایی طلاب بسیجی شهرستان جیرفت در حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «میثم تارم» در این گردهمایی، با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوی تر از آن است که با ترقه بازی عده ای آشوبگر از پای در بیاید و این مهم را آمریکا، اسرائیل و سایر دشمنان می دانند.

 

 

 

 

امام جمعه جیرفت افزود: برخی از فریب خوردگان دچار توهم هستند و فکر می کنند با آتش پرانی می توانند این خورشید را خاموش کنند.

 

 

 

 

وی ابراز کرد: دست های پشت پرده این اغتشاشات به توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واقف هستند.

 

 

 

 

حجت الاسلام تارم ادامه داد: اما هدف آنها از ایجاد آشوب اغتشاش این است که در کوتاه مدت مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید کنند تا در میز مذاکره امتیازاتی از این نظام اسلامی بگیرند.

 

 

 

 

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا با ایجاد اغتشاش و آشوب یک قرارداد ننگین به تمام معنا را به ما تحمیل کنند و از ایران امتیاز بگیرند.

 

 

 

 

وی اضافه کرد: آنها از یک سو به اغتشاش و آشوب دامن می زنند و از سوی دیگر با واسطه از آمادگی برای مذاکره سخن می گویند.

 

 

 

 

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: آمریکا به خیال خام خود فکر می کند در جریان اغتشاشات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اصول، اراده و ارزش های خود تنزل پیدا کرده بنابراین با پیشنهادات سعی دارد در انتخابات خود قدرتی کسب کند.

 

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و نگاه دولت انقلابی ذره ای از اهداف و ارزش های خود کوتاه نخواهد آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان زیاده خواه و زیاده طلب هستند و قطعا با عقب نشینی ما از هسته ای قانع نمی شوند و سپس می خواهند در مورد موشکی مذاکره کنند.

 

حجت الاسلام تارم ابراز کرد: در راهپیمایی های سال های گذشته و همچنین در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، مردم حضوری پرشور داشتند.

 

امام جمعه جیرفت ادامه داد: در روزهای اخیر همه دیدیم که مردم اصفهان و دیگر شهرها در تشییع جنازه شهدای حضوری گسترده داشتند که نشان از بصیرت و پای بندی آنها به نظام و انقلاب اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: مردم ما اینها هستند که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و هر کجا لازم بوده وارد صحنه دفاع از نظام و انقلاب شده اند.

 

حجت الاسلام تارم بیان کرد: قطعا با اراده قوی مردم ایران، ما در جنگ اراده ها پیروز میدان هستیم.

 

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: همان طور که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفته است؛ از آشوب ها نباید ترسید و نباید دیگران را ترساند بلکه باید از فرصتی که در دل این آشوب ها است استفاده کرد.

 

وی در خاتمه با اشاره به این که باید از این آشوب ها درس گرفت، تاکید کرد: دشمنان با سلطه رسانه ای در ذهن برخی توهم ایجاد کرده اند که مردم شورش کرده و به پا خواسته اند و به همین دلیل این افراد فریب خورده فضای مجازی مرتکب آشوب شده که بعدا پشیمان می شوند.

 

گفتنی است؛ در پایان این گردهمایی، از روحانیون برجسته و پیر غلام امام حسین (ع) با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 1234749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha