بیمه، سایبان سلامت است

اسدبیگی، با بیان اینکه بیمه، سایبان سلامت است، گفت: همه طرح های بیمه سلامت در راستای حمایت از بیماران انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، محسن اسدبیگی، امروز(2آذر)، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان که با حضور دکتر حسین رنجبران معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در سالن اجتماعات بانک کشاورزی استان برگزار شد، اظهارداشت: اعتقاد به همکاری و هماهنگی بین بخشی سرلوحه کار ماست و به تنهایی خدمات رسانی به مردم در سطح کشور امکان پذیر نیست و در این زمینه همکاری لازم باید صورت بگیرد.

 

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان لرستان افزود: موفقیت های خوبی در حوزه سلامت صورت گرفته که مدیون هماهنگی بین بخشی با دیگر ادارات بوده است.

 

وی با اشاره به اقدامات خوب بیمه در حوزه سلامت در دوران کرونا، عنوان کرد:  در بحث کرونا طبق ارزیابی معاونت بهداشت و درمان استان لرستان کمترین مرگ و میر را در کشور به خود اختصاص داده و در این زمینه هم هماهنگی بین بخشی مسئولین در سطح استان علت این موفقیت بزرگ بوده است که امیدواریم با همکاری همه در ادامه خدمات رسانی به مردم گام های مهم تری برداشته شود.

 

اسد بیگی خاطرنشان کرد: بیمه، سایبان سلامت است و همه طرح ها اجرا شده بیمه سلامت آنها را حمایت خواهد کرد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که بیمار به جز رنج بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد در این راستا تلاش خواهیم کرد.

 

وی گفت: خوشبختانه به دلیل خوش فکری و درایت همکاران سازمان بیمه سلامت به سمت سازمان الکترونیک و هوشمند در حرکت است و ارائه خدمات بهتر به مردم هدف ماست و خدمت به مردم هم کمتر از عبادت نیست.

 

در پایان این مراسم از زحمات شاهدخت فتحی بیرانوند به عنوان مدیرکل سابق تقدیر و دکتر محسن اسدبیگی به عنوان سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان لرستان معرفی شد.

کد خبر 1234792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha