انقلاب اسلامی به زن عزت و کرامت داد

سردار مثنوی گفت:امروز انقلاب اسلامی به زن عزت و کرامت داده است و بیش از ۲۸درصد کرسی های علمی دانشگاه های کشورمان متعلق به زنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار مصطفی مثنوی عصر امروز (۲ آذر ماه) در جمع بسیجیان دوره آموزشی تکمیلی گردان امام حسین علیه السلام گچساران با اشاره به اینکه روزهای سختی بر نظام اسلامی گذشت و این روزها نیز سرشار از لحظات تلخ و شیرین بود، اظهار کرد: عده ای آشوبگر هم با نیت تجزیه، براندازی، توهین به اسلام و مقدسات و همچنین کامل کردن پازل دشمن اقداماتی را مرتکب شدند و حرمت برخی اماکن مقدس را شکستند و حتی به مردم و به باورهای اعتقادی و اصول و فروع دین هم جسارت ها کردند.

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه های تعالی آفرین اسلام ناب محمدی(ص) در بهمن 57 به پیروزی رسید و صیانت از کرامت انسانی در انقلاب اسلامی متبلور شده و این اصل مهم در قانون اساسی هم آمده، افزود: دین مبین اسلام، زن را بزرگ و گرامی برشمرده و اما در دنیای غرب به زن همچون یک کالا نگریسته می شود.

 

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به زن عزت و کرامت داده و بیش از ۲۸ درصد کرسی های علمی دانشگاه های کشورمان متعلق به زنان است.

 

سردار مثنوی یادآور شد: آنهایی که با دلارهای سعودی و به بهانه شعار «زن زندگی آزادی»، ارزش های انقلاب اسلامی را به سخره می کشند اگر درست مشاهده کنند، می بینند که در همان کشورهای مدعی کوچک ترین حرمتی برای زنان قائل نیستند و حتی اجازه دخالت زنان در مشارکت ها و امور سیاسی شان را هم نمی دهند.

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه امروز بیش از ۵۰ درصد فضای تربیتی و آموزشی کشورمان نیز مختص به زنان و بانوان استف گفت: البته یک روی دیگر سکه هم برای انقلاب شیرین است و اینکه دشمن به وضوع می بیند که پیروزی نهایی از آن ملت ایران است، چرا که دشمن از عزت و سربلندی ایران اسلامی واهمه دارد.

 

وی افزود: در هیچ سالی از تاریخ انقلاب اسلامی، ۱۳ آبانی به این شکوه و عظمت ندیده بودیم، ملت بزرگ ایران اسلامی در استقبال از شهید و شهادت طلبی همچنان آماده و در وسط میدان هستند.

 

سردار مثنوی اظهار کرد: امروز رگ گردن جوانان ما در اعلام وفاداری و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته نیز برافروخته می شود.

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نسل های جوان کشورمان در حال پیمودن مسیر درخشان انقلاب اسلامی هستند و این خود از برکات جدید انقلاب اسلامی است که از دل فتنه ها بیرون می آید.

 

وی تاکید کرد: فتنه ها هم برچیده خواهند شد، در حالی که بصیرت ملت بزرگ ایران روز به روز افزون تر از گذشته خواهد شد.

 

سردار مثنوی یکی از توطئه های دشمن را ایجاد رعب و وحشت در جامعه دانست و افزود: دشمن شبانه روز توطئه و برنامه ریزی می کند، اما ملت ما بیدار است هرچند دشمنان هزینه های بسیاری کردند تا انقلاب اسلامی را زمین بزنند اما بازهم شکست خوردند.

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمنان در اتقا فکر خود به این نتیجه رسیده اند که هژمونی آمریکا رو به افول گذاشته، ادامه داد: در مقابل هم انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم های دشمنان در مسیر پیشرفت و توسعه قدم گذاشته و با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن نیز به دست و پا افتاده و صدام در دوران دفاع مقدس می خواست ظرف چند روز ایران را فتح کند، اما کل دنیا دفاع هشت ساله ملت ایران را نظاره کرد، افزود: امروز هم موشک های فرزندان ایران زمین با برد بیش از چند هزار کیلومتر لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

کد خبر 1234804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha