جنس خواسته های جوانان از جنس توسعه و پیشرفت است

داوطلب با تاکید بر اینکه جنس خواسته های جوانان ما از جنس توسعه و پیشرفت است، گفت: ما به استارت آپ هایی که بتواند گره ای از گره های مشکلات ملت باز کند نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمدرضا داوطلب در اختتاميه سومین رویداد استارتاپی استانی سرآمدان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه برگزاری اینگونه جلسات به نفع دانش آموزان و دانش آموختگان است، گفت: رسالت و وظیفه ما حفظ حرمت خون شهدا و ترویج ارزش ها و آرمان های آنان است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید طهرانی مقدم افزود: این شهید بزرگوار یک نخبه واقعی بود و تلاش های او باعث شد که امروز با خوداتکایی به بروزترین تجهیزات موشکی مجهز باشیم.

 

داوطلب خطاب به دانش آموزان با تاکید بر اینکه در جهان پیچیده و پرتلاطم امروز نیاز است که دوستانی از جنس خودتان توانمند و کاربلد مشخص کنید و یکدیگر را با توانمندی‌های هم بشناسید اظهار کرد: علم، پژوهش، توسعه و پیشرفت و... از کشورهایی مانند ایران آغاز شد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که در کنار نخبگان خود باشد و برگزاری این استارت آپ ها نمونه کوچکی از این حمایت ها است.

 

داوطلب استارت آپ ها را لازمه دنیای امروز دانست و بیان کرد: جامعه اکنون طالب این نوع پیشرفت است.

 

وی با بیان اینکه بنیاد شهید از ابتدا وظیفه داشت به عنوان مددکار در کنار فرزندان جامعه ایثارگری باشد و سپس در روند جریان تحصیل و رصد تحصیلی آنان را تنها نگذاشت، اضافه کرد: ما تا تربیت بنیه علمی دانش آموزان در کنارشان هستیم و این آمادگی را داریم که فراتر از آن، تا جایی که نیازمند جایی مانند پارک علم و فناوری و مراکز علمی برای رشد و شکوفایی و حمایت از اندیشه های آنان باشد، در کنارشان باشیم.

 

داوطلب اذعان کرد: علی رقم همه تهدیدها و تحریم های ظالمانه، هر کشوری غیر از ایران تا کنون از پا در آمده بود و کمر خم می کرد اما ایران بخاطر شهدا و ایثارگرانش پابرجا مانده است.

 

وی با بیان اینکه امروز ما در عرصه درمان، فرهنگ، اشتغال و غیره نیازمند انواع استارت آپ ها هستیم، گفت: شما دانش آموزان به ما در این عرصه ها کمک کنید و بدانید که ما نیز همواره به عنوان حامی و خریدار در کنار شما هستیم.

 

داوطلب با تاکید بر اینکه جنس خواسته های جوانان ما از جنس توسعه و پیشرفت است، خاطر نشان کرد: امروز خدمت فقط پشت میز نشستن نیست بلکه نیاز ما این است که در بازار نام داشته باشیم و در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، درمانی و.... بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

 

وی ادامه داد: ما به استارت آپی که بتواند گره ای از گره های مشکلات ملت را باز کند نیازمندیم و تلاش شما دانش آموزان نقطه ای برای شروع یک مورد خاص در کشور ایران اسلامی خواهد بود.

 

کد خبر 1234822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha