برگزاری نشست جهاد تبیین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در پیشوا

نشست جهاد تبیین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با سخنرانی فرماندار شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نشست روشنگری و جهاد تببین با موضوع مباحث روز سیاسی کشور با سخنرانی تاجیک نوری فرماندار، سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه و با حضور کارخانه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، جمعی از مسئولان و بسیجیان در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر جلیل آباد چهارشنبه شب(۲آذرماه)برگزار شد.

 

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در نشست جهاد تبیین که به مناسبت هفته بسیج و با حضور سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه، کارخانه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، جمعی از مسئولان و بسیجیان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت: به دنبال پيروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ايران، امام خمینی رحمه الله علیه حکومت و قانون اساسی را به رای مردم گذاشت و حکومت و انقلاب بر پایه مردم تشکیل داد.

 

وی افزود: در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸، فرمان تشکيل بسيج توسط امام خمینی رحمه الله علیه صادر شد و هنوز يک سال از صدور فرمان امام نگذشته بود که رژيم بعث عراق با هدف براندازی نظام نوپای اسلامی و با حمايت استکبار جهانی، عليه ايران دست به حمله همه جانبه زد.

 

تاجیک نوری بیان کرد: در دفاع مقدس، جوانان سلحشور به اشاره امام به صورت خودجوش و تحت تشکل‌های بسيج به جبهه‌ها شتافتند و حماسه‌ها و رشادت‌های بی سابقه‌ای آفريدند و تا به امروز، بسیج در تمام صحنه ها حضور موثر داشته و تمام خلأها را پر کرده است.

 

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان برخی دستاوردهای نظام تصریح کرد: در حالی که کشور ما در حوزه پزشکی برای درمان بیمارها به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کرده است و نیروهای نظامی ما به موشک بالستیک هایپرسونیک مجهز شده اند، کشورهای اروپایی در جنگل ها بدنبال جمع کردن هیزم هستند.

 

وی در ادامه عنوان کرد : این انقلاب را به راحتی بدست نیاوردیم، نظام اسلامی پذیرای اعتراض است اما صف اغتشاش گران از معترضان جدا است.

 

نماینده دولت در شهرستان پیشوا در خاتمه با اشاره به سخنان شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل می کرد و ما نیز با الگو پذیری از سردار سلیمانی، برای رسیدن به قله های افتخار، باید از فرصت ها استفاده و زمینه های ظهور امام زمان عجل الله را فراهم کنیم.

کد خبر 1234840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha