خواب دشمنان برای آسیب به کشور با وجود فرهنگ ایثار و شهادت تعبیر ناپذیر است

اعلایی گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، جوانان و معتقدان هست، دشمنان هر خوابی برای آسیب به جامعه بیینند تعبیر ناپذیر و آشفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که امروز (پنجشنبه ۳ آذر) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: استان قزوین در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، ستاره های درخشانی دارد که راهنمای خیلی از بخش های عملکردی جامعه ما هستند مانند شهید رجایی که ستاره درخشان خدمتگذاری است و همچنین شهید ابوترابی سید آزادگان و شهید لشکری از دیگر ستاره های درخشانی بوده که فرزندان این دیار هستند.

 

استاندار قزوین ادامه داد: مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود به برجستگان این استان در میان شهدا و ایثارگران اشاره داشتند که این امر مسئولیت ما را به عنوان خدمتگزاران مردم در این استان پررنگ تر می کند و باید تلاش کنیم این فضا مانند گذشته ادامه داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: همه شهدا به عنوان سرمایه های بزرگ معنوی و ستاره های درخشان، مبین حرکت جامعه بوده که باید نسبت به ماندگار کردن آثار آنها توجه داشت.

 

اعلایی اعلام کرد: این روزها ایامی است که رنگ و بوی شهادت در جامعه زنده شده و نسل های جدیدی که به چشم خود اثر و بزرگواری شهدا، جسارت آنها و تاثیر جان بر کفی و ازخودگذشتگی شهدا در اصلاح مسائل جامعه و ایجاد آرامش و رفاه جامعه را ندیده بودند را می بینند که جان برکفی، شجاعت و ایثارگری چقدر می تواند در جامعه منشا خیر و برکت، امنیت سازی و افتخارآفرینی باشد.

 

وی تصریح کرد: کسانی که حاضر نیستند از آرمان های خود کوتاه آمده و میراث شهدا را نادیده بگیرند و حتی کلمه ای را در انکار نظام و توهین مقدسات بر زبان بیاورند، ایستاده و مقاومت کرده و جان شان را فدا می کنند و این همان نگاه است که هر روز را عاشورا دانسته و هر زمین را کربلا می دانیم.

 

استاندار قزوین اظهار کرد: این مهم به دشمنان رساند، به تعبیر امام خمینی (ره) ملتی که شهادت دارد و اسارت ندارد و این جمله ای دائمی است و کسانی که قصد آسیب به جامعه ما را دارند، بدانند تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و جوانان و معتقدان هست، دشمنان هر خوابی برای آسیب به جامعه بییند تعبیر ناپذیر و آشفته است و همین هم بوده به طوری که با همه هزینه کرده ها برای اهداف پلید خود به دلیل بصیرت و آگاهی و تحلیل والای جامعه و در کنار آن بصیرت، دشمنان باز هم در مکر و کید اخیر شکست خورده و بیشتر هم متوجه نادرستی حیله هایشان در خصوص این ملت خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در سطح استان اقداماتی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده است و بیشترین اثرگذاری را خود شهدا در این مسیر دارند، شهدایی که زنده هستند و در جامعه تدبیر می کنند.

 

اعلایی گفت: ما به عنوان خادمان مردم و شهدا پیش رفته تا ان شاالله این نظام بنا شده بر خواسته و آرمان شهدا ادامه یابد و موظف هستیم در این مسیر برنامه ریزی داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: جهاد تبیین که رهبری فرمودند بخشی مربوط به دستاوردهای خون شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ما باید در این مسیر پیش برویم.

 

کد خبر 1234844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha