اجرای نمایش‌های "دستور" و "ثانیه صفر" در بجنورد

آخرین روز از برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی با دو نمایش "دستور" و "ثانیه صفر" از شهرستان‌های جاجرم و بجنورد همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی که از روز سه شنبه یکم آذرماه به میزبانی شهرستان بجنورد آغاز شده، در سومین روز از برگزاری جشنواره، دو نمایش از شهرستان های بجنورد و جاجرم را در تماشاخانه شمس بجنورد تقدیم نگاه مخاطبان می کند.


بر این اساس، امروز پنج‌شنبه و در آخرین روز جشنواره نمایش «دستور» به کارگردانی «مهدی فخرانی» از جاجرم که ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روی صحنه رفته و «ثانیه صفر» به کارگردانی «سعید نیستانی» از بجنورد ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در تالار شمس بجنورد برای مخاطبان اجرا می‌شود.
 
 


لازم به ذکر است؛ هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی که با رقابت ۱۰ اثر نمایشی به مدت سه روز ادامه داشته، امروز پنج‌شنبه سوم آذرماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار گلشن بجنورد خاتمه یافته و برگزیدگان بخش های مختلف معرفی خواهند شد.


  
برگزاری سه کارگاه آموزشی با تدریس «سیروس همتی» از اساتید برجسته کشوری به عنوان برنامه های جنبی این جشنواره به شمار می رود که اول و دوم آذرماه برگزار شده و امروز سوم آذرماه ساعت ۱۶ در آمفی تئاتر مجموعه ایثار بجنورد برگزار می شود.
 



«حسین فدایی حسین»، «سیروس همتی» و «سید مهدی کشمیری» داوری هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی را بر عهده دارند که در اولین روز از برگزاری جشنواره، چهار نمایش «ارابه مرگ»، «مرگ بر مرگ»، «مهمانی انگشت‌ها» و «میزان» و در دومین روز جشنواره هم چهار اثر نمایشی «ترنج»، «تهران کنار پنجره»، «گوهر» و «مرغ حق روی درخت کنار» را داوری کرده‌اند.
 

 

 

کد خبر 1234904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha