شخصیت ارزشمند مالک اشتر، مصداق بارز سرباز واقعی ولایت است

صفوی گفت: شخصیت ارزشمند مالک اشتر، مصداق بارز سرباز واقعی ولایت و همچنین یکی از رجال قدرتمند و سیاسی و سرشناس و ولایتمدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی ظهر امروز(پنجشنبه،۳آذر) در معرفی رده های برتر سپاه و بسیج شهرستان رضوانشهر در جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: امروز بسیج علاوه بر بعد نظامی یک پشتوانه برای کشور است و در حوزه های دیگر سازندگی، فرهنگی و خدمات رسانی در حال خدمت می باشد.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه در هفته بسیج باید افتخارات بسیج را برای نسل های جدید تبیین کنیم: باید همانند مالک اشتر که اسم این جشنواره از آن بهره گرفته شده مسئولیت پذیر در مدیریت باشیم.

 

وی گفت: شخصیت ارزشمند مالک اشتر، مصداق بارز سرباز واقعی ولایت و همچنین یکی از رجال قدرتمند و سیاسی و سرشناس و ولایتمدار است.

 

صفوی بسیج را مصداق بارز تبدیل تهدید به فرصت دانست و تصریح کرد: بسیج برخوردار از دو جلوه مجاهدت در عرصه دفاع سخت و دفاع در جنگ نرم است.

 

در ادامه محمدپوراسماعیلی با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: جشنواره مالک اشتر کار رقابتی و حرکت رو به جلویی است که امروز با تعداد زیادی از خواهران و برادران پاسدار، فرماندهان، رده‌های پایگاه‌های مقاومت و کانون‌ها برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر خاطرنشان کرد: جشنواره مالک اشتر که منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پر تلاشی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا کردند و به صورت موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند.

کد خبر 1234913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha