اصحاب رسانه با حرکت در مسیر شهدا به دنبال تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی باشند

جوادی برلزوم تکریم خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: اصحاب خبر و رسانه با بازخوانی وصیت نامه شهدا در جبهه رسانه ای برای بیان حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب قلم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین جوادی امروز(3آذر) در سومین یادواره ۲۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۵ شهید رسانه مازندران با حضور سردار محمدرضانقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن همایش سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درحال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای رسانه با اشاره به حساسیت عرصه رسانه در دنیای امروز ، اظهار کرد: آن‌ دسته از مردان خدایی که ما به‌عنوان شهید می‌شناسیم هنرمندان واقعی هستند که با دادن جان خود برای حفظ ایران اسلامي و تقویت ارزش های والای انسانی و اسلامی، هنر واقعی را به نمایش گذاشتند و هیچوقت کارشان فراموش نمی‌شود.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن تحسین عملکرد شهدای رسانه در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، عنوان کرد: از این همه پویایی و نشاط و استعدادهای رسانه ای مردمان شریف مازندران به ویژه شهدای رسانه واقعا به خودم می بالیم.
 

 

وی با بیان اینکه دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا یعنی حرکت در مسیر شهدا،‌ گفت:تلاش داریم کارهای فرهنگی در سطح استان آن‌طور که مورد مطلوب شهدا،  امام شهدا، مقام معظم رهبری است انجام پذیرد. امید است با حرکت در مسیر شهدا بتوانیم  آرمان‌ها را تقویت کنیم  و شرمنده شهدا نشویم.

 

جوادی در ادامه سخنانش با بیان اینکه شهدا به درستی در راه حق و حقانیت برای دفاع از جان، مال و ناموس ملت ایران اسلامی قدم برداشتند، خاطرنشان شد: شهدا به درستی فرمان ولی فقیه زمان را درک کرده در مقابل ظلم استکبار قد برافراشتند.

 

وی برلزوم تکریم خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: اصحاب خبر و رسانه با بازخوانی وصیت نامه شهدا در جبهه رسانه ای برای بیان حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی قلم بزنند.

کد خبر 1234918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha