امیدآفرینی مهمترین رسالت بسیج است

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به بسیج است، گفت: یکی از رسالت های مهم بسیج امیدآفرینی است و تاکنون توانسته این رسالت بزرگ خود را به خوبی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علیرضا زارعی امروز (۳ آذر) در رزمایش کمک های مومنانه بشرویه اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با هنر خود یک مدل جدید مدیریت در عرصه های مختلف را عملیاتی کرد.

 

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه دشمن تمام همّ و غم خود را برای ضربه زدن به بسیج گذاشته است، افزود: به این دلیل که بسیج خار چشم استکبار بوده و هست و امروز افتخار می کنیم که بگوییم یک بسیجی هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه اینکه بسیج یک فرهنگ و تفکر برای خدمت به مردم است‌، گفت: امروز دنیا یک شرایط خاص و ویژه ای دارد و مشکلات اقتصادی تنها مختص به ایران نیست و آن چیزی که علی رغم مشکلات برای مردم امید می آفریند بسیج است.

 

حجت الاسلام زارعی ادامه داد: در زمان شیوع کرونا مردم و مسئولان نگران بودند اما مقوله ای که به میدان آمد و از جان خودش گذشت همان تفکر بسیجی بود.

 

امام جمعه بشرویه بیان کرد: در هر بحرانی اولین قدم هایی که به صورت خودجوش برداشته می شود قدم های بسیجیان است و امام راحل این تفکر را با اثرپذیری از قرآن کریم در جامعه ما جاری ساخت.

 

وی در ادامه تاکید داشت: یکی از رسالت های مهم بسیج امیدآفرینی است و تاکنون توانسته این رسالت بزرگ خود را به خوبی انجام دهد و خدمات بسیج در بحران های مختلف از جمله جنگ و کرونا قابل انکار نیست.

 

حجت الاسلام زارعی در پایان گفت: بسیج یک نعمت بزرگی است که با تدبیر هوشمندانه امام راحل در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

 

 

کد خبر 1234927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha