خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند دولت در تجهیز مدارس هستند

به گفته اسلامی، خیرین مدرسه‌ساز یکی از بازوان توانمند دولت در تجهیز و مدارس و مجموعه‌های پرورشی، همکار و همیار آموزش‌ و پرورش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حمیدرضا اسلامی ظهر امروز در همایش خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه در سال ۹۸، ۱۹ پروژه با تعهد ۷ و نیم میلیارد تومان داشتیم، عنوان کرد: در سال ۹۹، ۲۱ پروژه با تعهد ۱۹ میلیارد تومان، سال ۱۴۰۰، ۲۶ پروژه با تعهد ۳۹ میلیارد تومان را شاهد بودیم.

 

 

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲۶ پروژه دیگر با تعهد ۶۴ میلیارد تومان داشته‌ایم که نسبت به سال ۹۸ بیش از ۸۵۰ درصد پیشرفت در ساخت‌وساز را نظاره‌گر بودیم،  خاطرنشان کرد: خوشبختانه علی‌رغم تورم و مشکلات موجود، سال به سال در این مسیر رشد داشته‌ایم.

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: دانش‌آموزانی که در محروم‌ترین و دورترین نقاط استان مشغول به تحصیل در مدارس خیرساز هستند در قلب خود دعای خیر دارند.

 


علی اسماعیلی افزود: خیرین در آموزش‌وپرورش در فرایند تعلیم و تربیت نقش موثری دارند. با توجه به وضعیت و اقتضائات موجود، مسائل اقتصادی و مهاجرتی و ... می‌طلبد که خیرین‌ همچون گذشته در کنار آموزش‌وپرورش باشند.

 


این مسئول با اشاره به سبقه خیرین در استان زنجان، ادامه داد: خیرین بستر رشد و آموزش در جامعه را فراهم می‌کنند. امروزه با توجه به مباحث اجتماعی، زادوولدها، مهاجرت و ... بسیاری از نیازهای ما در مراکز تجمعی مردمی هستند.  انبوه‌سازی که در شهرها اتفاق افتاده و مهاجرت‌هایی که برای اشغال و تحصیل اتفاق افتاده می‌طلبد خیرین بیش از پیش یاری‌گر آموزش‌وپرورش باشند.

کد خبر 1234928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha