تاکید آیت الله حسینی بر ضرورت تقویت ارتباط روحانیت با دانش آموزان، جوانان و دانشگاهیان

آیت الله حسینی ضمن تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط روحانیت با دانش آموزان، جوانان و دانشگاهیان، گفت: این ارتباط باید اکنون بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی امروز ( ۳ آذر ماه) در نشست معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: توجه به مقوله تبلیغ یک موضوع بسیار مهم برای نظام، انقلاب اسلامی، منافع ملی و امنیت کشور محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه تبلیغ باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد، گفت: اگر تبلیغ به درستی در جامعه صورت نگیرد، مبلغین شیطانی و معاندین این ابزار را در دست خواهند گرفت.

 

وی ضرورت تقویت ارتباط روحانیون با دانش آموزان، جوانان و دانشگاهیان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به شرایط امروز جامعه، این ارتباط باید بیشتر و تقویت شود.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به دیداری که با برخی از دانشجویان و دانش آموزان داشتیم متوجه شدیم که در اغتشاشات اخیر تبیین برای آنها صورت نگرفته و آنها به بیراهه رفتند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ارتباط ارزشمند حوزه های علمیه برادران و خواهران با آموزش و پرورش سخن به میان آورد و گفت: ضرورت دارد برای هدایت نسل نوجوان و جوان جامعه این ارتباط بیشتر و بهتر از گذشته باشد.

 

وی با اشاره به تبلیغات صورت گرفته در فضای مجازی توسط حوزه های علمیه، یادآور شد: اگر برای فضای مجازی تولید محتوای ارزشمند نداشته باشیم، این میدان کامل به دست دشمن خواهد افتاد.

 

آیت الله حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون محکم در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌ایم و توطئه های آن ها بر علیه کشورمان با شکست مواجه شده، اگر در فضای مجازی با برنامه و به روز باشیم، شکست دشمن در این فضا نیز قطعی خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بحث عمامه پرانی در برخی از نقاط کشور اشاره کرد و گفت: این کارهای سخیف در طول تاریخ وجود داشته و تنها مربوط به امروز نیست، همچنان که روحانیون نیز اهمیتی به این اقدامات سخیف نمی دهند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنی با روحانیون در طول تاریخ همیشه وجود داشته، گفت: روحانیون ریشه فساد را هدف قرار دادند و همین باعث دشمنی دشمنان شده و هم اکنون نیز محکم و قاطع در میدان حضور دارند.

کد خبر 1234964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha