مسئولیت اجتماعی، یکی از انتظارهای عمومی از هنرمندان است

به گفته رفیعی، یکی از مهم‌ترین انتظارهای عمومی از هنرمندان و کسانی که از نعمت هنر برخوردارند مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی شامگاه امروز در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان اظهار کرد: شما هنرمندان از طریق تئاتر داشته‌های فرهنگی استان را نشان می‌دهید.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه، هنر و دائقه هنری یک نعمتی است که خداوند به برخی از بندگانش عنایت کرده و این ذوق در نهاد هنرمندان به ودیعه گذاشته شده‌است، افزود: یکی از مهم‌ترین انتظارهای عمومی از هنرمندان و کسانی که از نعمت هنر برخوردارند مسئولیت اجتماعی است.

 


وی اضافه کرد: قطعا هنرمندان با ابزار هنر می‌توانند واقعیت‌های جامعه اعم از شیرینی‌ها و تلخی‌ها را با ظرافت و بازبان هنر مطرح کنند یا یک پروژکتوری روی موضوع خاصی بندازند.

 


این مسئول تصریح کرد: هنرمندان دغدغه مردم یا زوایای مهم موضوعات عمومی را مطرح کنند بیشتر مورد توجخ قرار می‌گیرد. همچنین در حوزه نویسندگی نیز جای کار داریم و باید کسانی باشند که به خوبی این عرصه را اماده کنند تا با هنر هنرمندان نیز به خوبی نمایش داده شود.

 


در ادامه مراسم مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان نیز بیان کرد: در سال جاری شاهد رخ داد اتفاقات خوبی همچون جشنواره پانتومیم، اجرای نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و ورود ۵۰ عصو جدید به تئاتر بودیم.

 


علی فریدراد خاطرنشان کرد: ۱۶ اثر برای شرکت در جشنواره ارسال شده بود وه در مرحله بازبینی ۹ اثر انتخاب و سرانجام ۷ اثر برای جشنواره انتخاب شد که از باتوجه به انصراف یک تیم با ۶ اثر جشنواره را اجرا کردیم.

کد خبر 1234977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha