ما مدعی مجاهدت در میدان سخت کنونی هستیم

قمی با تاکید بر اینکه مدعی مجاهدت در میدان سخت کنونی ما هستیم، گفت: اعتراض مردم به کوتاهی مسئولان را نباید پای مخالفت مردم با اصل نظام بدانیم و فقط عده ای مومنانه می‌توانند پای فتنه و امتحان بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام محمد قمی در نشست گفت‌وگوی صمیمی با فعالان فرهنگی اصفهان با اشاره به آیات قرآن (فَلَمَّا فَصَلَ طالُوتُ بِالْجُنُودِ قالَ إِنَّ اللَّهَ مُبْتَلِیکُمْ بِنَهَرٍ فَمَنْ شَرِبَ مِنْهُ فَلَیْسَ مِنِّی وَ مَنْ لَمْ یَطْعَمْهُ فَإِنَّهُ مِنِّی إِلاَّ مَنِ اغْتَرَفَ غُرْفَةً بِیَدِهِ فَشَرِبُوا مِنْهُ إِلاَّ قَلِیلاً مِنْهُمْ فَلَمَّا جاوَزَهُ هُوَ وَ الَّذِینَ آمَنُوا مَعَهُ قالُوا لا طاقَةَ لَنَا الْیَوْمَ بِجالُوتَ وَ جُنُودِهِ قالَ الَّذِینَ یَظُنُّونَ أَنَّهُمْ مُلاقُوا اللَّهِ کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ-آیه ۲۴۹ سوره مبارکه بقره) اظهار داشت: خداوند سپاه طالوت را حتی به نوشیدن آب امتحان کرد و بطور قطع خداوند همه، حتی مجاهدین را هم آزمایش می کند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه اکنون در شرایط جنگی به سر می بریم  و فقط عده ای مومنانه پای فتنه و امتحان می  ایستند چراکه آنها گمان می برند با خداوند متعال ملاقات خواهند داشت تصریح کرد: حضرت علی(ع) می‌فرمایند: پلک هایت را از نگاه کردن به عظمت و شکوه دشمن فرو بنشان چراکه شیطان سواره و پیاده حزب خود را جمع کرده و به میدان آمده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مدعی مجاهدت در این میدان ما هستیم اظهار کرد: امروز اگر عده ای غافل اقدام به اهانت به عمامه روحانیون می کنند، نباید صحنه را خالی کرد، ما مفتخر به پوشیدن لباس پیامبری هستیم که جسارت های بدتر از این اقدام علیه او شد و حالا  اهانت به عمامه روحانیون در برابر فداکاری های پیامبر اسلام هزینه زیادی نیست که ما کرده ایم.

 

قمی ابراز داشت: نگرش توحیدی وقتی به میان بیاید انگار همه قوم رزمنده هستند و با صبر فعال و پیشران باید در مسیر صعود به قله پیش رفت.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر صبر و اراده جمعی وجود داشته باشد به اذن الهی به پیروزی خواهیم رسید متذکر شد: در این نبرد ترکیبی  و پیچیده، مردم محکم هستند و اعتراض مردم به کوتاهی مسئولان را نباید پای مخالفت مردم با اصل نظام بدانیم و نمی خواهیم نقص ها و کوتاهی ها را نبینیم و واقعیت را انکار کنیم اما نباید در تحلیل های خود اشتباه کنیم؛ تشییع حماسی و باشکوه مردم اصفهان در چند روز گذشته برای شهدای امنیت معنای ایستادگی مردم پای نظام را را نمایان کرد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اذعان کرد: روحانیت از دادن سر در راه اسلام و انقلاب ابایی ندارند و طلبه برای سربازی امام زمان آمده و آماده ایم جان بدهیم، مگر ما اکنون و در این شرایط به زنان محجبه مان می‌گوییم که چادر از سر بردارید که خودمان بخواهیم عقب نشینی کنیم.

 

وی ابراز کرد: فرد انقلابی، واداده و منفعل نیست؛ ما باید به دلیل انقلابی نبودن در مسیر خدمت عذرخواهی کنیم ما در قبال نوجوانان و بانوان کوتاهی کرده ایم و باید جبران مافات کنیم، نباید از جهاد تبیین برای آحاد جامعه غافل شویم.

 

قمی افزود: امروز دشمن علیه انقلاب و اسلام اژدهایی هشت سر است که با حذف دستاوردها و خبرهای خوش و انتشار گسترده و اغراق شده خبرهای بد و کذب با تمام قوا به میدان آمده است.

کد خبر 1234981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha