نیروهای امدادی و خانه های هلال گیلان به حالت آماده باش در آمدند

غلامی از آماده باش نیروهای امدادی و خانه های هلال گیلان در پی وقوع زلزله در شهرستان رضوانشهر خبر داد. گفت: زمین لرزه‌ای با بزرگی ۳.۵ ریشتر در رضوانشهر، سه راه پونل در ساعت ۰۴:۰۰ بامداد در عمق ۱۰کیلوکتری زمین رخ داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سیاوش غلامی از آماده باش نیروهای امدادی و خانه های هلال گیلان در پی وقوع زلزله در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه زمین لرزه‌ای با بزرگی ۳.۵ ریشتر در رضوانشهر، سه راه پونل رخ داده است گفت: طبق گزارش لرزه نگاری این زلزله ساعت ۰۴:۰۰ بامداد در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

وی افزود: در پی زلزله اخیر که کانون آن محور رضوانشهر به تالش، بوده است ضمن اعزام نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات و شعبه شهرستان رضوانشهر و تالش به منطقه و ارزیابی زمین لرزه، کلیه پایگاه‌های امداد و نجات و خانه‌های هلال این شهرستان ها و استان به حالت آماده باش درآمدند.

غلامی با اشاره به اینکه ابتدا اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه را داشتیم، گفت: خوشبختانه تاکنون خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کرده و نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده توسط مراجع ذیصلاح را رعایت کنند.
 

کد خبر 1235004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha