دشمن و استکبار به اسم آزادی دنبال ایجاد انحراف در جامعه است

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه دشمن و استکبار به اسم آزادی، به دنبال ایجاد انحراف در جامعه است گفت: باید زنان و مردان جامعه با هوشیاری، فریب دشمن را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت السلام مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان با بیان اینکه اغتشاشات اخیر چهره‌های بسیاری از افراد ضد انقلاب اسلامی را نمایان و جبهه حق از باطل را مشخص کرد گفت: دشمن و استکبار به اسم آزادی، به دنبال ایجاد انحراف در جامعه است و انتظار می‌رود زنان و مردان جامعه با هوشیاری، فریب دشمن را نخورند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد حوادث اخیر در کشوراظهارداشت: همانطور که رهبرفرمودند این بساط اغتشاش جمع خواهد شد، اما فرصتی برای خودسازی بیشتر نظام و همچنین شناسایی خائنین و منافقینی بود که در میان مردم رخنه کرده بودند.

 

وی بر رعایت حجاب و عفاف،تأکید کردوافزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی دینی است و امروز آزادی که دشمن به این بهانه جوانان را فریفته است، آزادی حیوانی محسوب می‌شودو راه رسیدن به سعادت و تعالی اطاعت از خداوند و رعایت تقوا است.

 

حجت الاسلام مطیعی در ادامه با اشاره به پنجم آذر ماه و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیان کرد: امام راحل در سال۱۳۵۸ ضرورت تشکیل یک شجره طیبه را احساس کرده و فرمان تاسیس نهادی را داده اند که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون همواره در تمام مشکلات کشور میدان داری کرده است.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با بیان اینکه  امروز افتخار ایران این است که الگوی جهان اسلام در زمینه تشکیل بسیج محسوب می‌شود و تشکیل گروه بسیجی حشدالشعبی در عراق نمونه‌ای از این الگوبرداری است اضافه کرد: بسیجیان و فرماندهان نباید به همین تعداد خود بسنده کنند و باید به دنبال کادر سازی و ترغیب بیشتر جوانان باشند چون بسیج در همه میدان ها و هرکجا که کاری برزمین مانده پیشقدم است و تفکر بسیجی باید در دنیا انتشار پیدا کند.

 

وی بسیجیان را میدان داران مخلصی دانست که همواره برای حفظ نظام و انقلاب و دستاوردهای آن از خود گذشتگی کرده اند  افزود: دامنه فعالیت های بسیجیان تنها منحصر به ایران نیست و این شجره طیبه در حال گسترش به تمام کشور های اسلامی است.

 

حجت الاسلام مطیعی تصریح کرد: بسیجیان کمک به همنوعان خود و مردم کشورمان را وظیفه خویش می‌دانند و در شرایط موردنیاز، بدون هیچ چشمداشتی در راه خدمت به مردم حضور داشته‌اند و بی‌منت به نیازمندان خدمت کرده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با تأکید براینکه هر فردی در محدوده کاری خود باید به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظاممان اهتمام ورزد و جهاد تبیین را امری مهم در حوزه کاری خود بداند افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی امروز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید بدان توجه شود و همه ما در این زمینه مسئول هستیم.

 

وی با اشاره به حرکت برخی افراد که تحت تاثیر رسانه های معاند دشمن قرار گرفته و اقدام به حرکت زشت هتک و حرمت روحانیون می کنند،بیان داشت: روحانیون برای دفاع از انقلاب حاضر هستند جان خود را هم بدهند و این قبیل حرکات کوچکترین خدشه ای به جایگاه آنها وارد نمی آورد و پیوند بین مردم و روحانیت گسستنی نیست.

 

حجت الاسلام مطیعی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب ادامه داد: پایه نظام جمهوری اسلامی روحانیت و حوزه علمیه و عامل ترویج فقاهت در جامعه هنر صداقت، تعهد، شجاعت و احساس مسوولیت است و دشمن با حربه‌های مختلف ضربه‌زدن به نظام را دنبال می‌کند و جهاد تبیین، لازمه مقابله با دشمن است.

 

حجت الاسلام مطیعی  با بیان اینکه در دوران برگزاری مسابقات جام جهانی قرار داریم و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبالمان افزود: حامی  و پشتیبان آنها هستیم و البته حضور آنها در جام جهانی با وجود کارشکنی های بسیار از سوی معاندین خود یک پیروزی بزرگ است.

 

کد خبر 1235058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha