قوام نظام اسلامی ما به بسیج است؛ ملت به فتنه‌گران تو دهنی زدند

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه قوام نظام اسلامی ما به بسیج است گفت: ملت به فتنه‌گران تو دهنی زدند و ضمن بیعتی جانانه تر با رهبری همچنان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل غاصب را غلیظ تر سر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام تقی روحانی امروز (جمعه، ۴ آذر) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: در آخرین جمعه ماه ربیع الثانی قرار داریم و در همین آغاز خطبه اول هم شما نمازگزاران و هم خودم را به رعایت تقوای الهی توصیه و دعوت میکنم. 
 
امام جمعه شهرستان رودسر پیام آیه ۱۵۳ سوره انعام را یادآور تمام و کمال تقوای الهی و آثار آن ذکر کرد و یادآور شد: خداوند متعال در این آیه می‌فرماید تقوا همان صراط مستقیم است و انسان بی تقوا که دنبال گناه و معصیت میرود صد در صد از راه مستقیم کج شده است.
 
روحانی تصریح کرد: اینکه عده‌ای بخواهند شعار آزادی و بی‌حجابی داده و حق جامعه را زیر پا بگذارند این قابل قبول نیست زیرا عملکرد یک فرد در جامعه همه آن جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و نمی‌تواند فقط برای آزادی خود، عقاید پذیرفته شده اجتماع و حق دیگران را با سلب آزادی نادیده بگیرد. 
 
وی با بیان اینکه در جهان امروز و با تبلیغات گروه‌های انحرافی‌ و راه‌های کج و غلط، خداباوری مورد هدف قرار می‌گیرد اذعان کرد: پل صراط از مو باریکتر و از شمشیر برانده‌تر است و کسانی که راحت از روی آن رد می‌شوند همان دلدادگان راه خدا هستند.
 
امام جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه سقوط در این دنیا به معنی سقوط در آن دنیاست اضافه کرد: باید همواره به درگاه خداوند متعال دعا کنیم تا فریب گمراهان را نخوریم و تا آخر بایستیم زیرا عده زیادی در تاریخ بودند که در مسیر قرار گرفتند و آغاز خوبی داشتند اما پایان خوبی نداشتند و اهل دنیا، مقام و شهرت شده و سقوط کردند.
 
روحانی ضمن انتقاد به عملکرد برخی خواص در اغتشاشات و فتنه اخیر افزود: سوال اینجاست چرا این افراد در مقابل این فتنه صریح سخن نمی‌گویند و دو پهلو حرف میزنند در حالیکه مقام معظم رهبری دائما هشدار و تذکر میدهند اما اینان حاضرند سخنان شیاطین آن طرف آب را گوش بدهند و بپذیرند اما سخن رهبر خود را گوش ندهند.
 
وی اظهار داشت: خبرها حاکی است برخی در مغازه‌های خود اقدام به کشف حجاب کرده‌اند و خیال می‌کنند اینجا آمریکا و اروپاست و در همینجا از دستگاهای متولی حاکمیتی انتظار داریم واقعا به این بخش ورود کنند.
 
امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر عنوان کرد: باز هم در همین آغاز خطبه دوم ابتدا خودم و سپس شما نمازگزارن جمعه را به اطاعت از فرامین الهی، پیروی از صراط مستقیم و پرهیز از گناه توصیه و دعوت می‌کنم.
 
روحانی تصریح کرد: سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیه و روز پرستار را در پیش داریم و در همینجا این روز را به همه پرستاران تبریک عرض میکنم زیرا هرگز یادمان نمی‌رود که چگونه در روزهای اوج شیوع کرونا جان خود را برای درمان بیماران کف دست گرفته و بعضا جان خود را فدا کردند. 
 
وی در پیش بودن سالروز شهادت مظلومانه روحانی مجاهد و مبارز و ساده زیست شهید مدرس که در تقویم به روز مجلس نامگذاری شده را هم مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: نمایندگان ما باید خیلی مراقبت کنند و الحمدالله مجلس انقلابی رویه خدمت را در پیش گرفته و اگر راه شهید مدرس را بپیمایند هم خادم ملت خواهند شد و هم راه خدا و انبیاء الهی را در پیش خواهند گرفت.
 
امام جمعه شهرستان رودسر افزود: از مسئولین ادارات و فرماندار شهرستان رودسر که امروز میز خدمت را برپا داشتند هم تشکر و قدردانی می‌کنم و به واقع همه اینها از برکات نظام اسلامی و دولت انقلابی است که البته باید چنین رویکردهای تقویت شود.
 
روحانی با تشکر از تاکسیرانی و ناوگان حمل و نقل برای نقل و انتقال صلواتی نمازگزاران به مناسبت هفته بسیج اذعان داشت: از نیروهای آتش‌نشانی هم تشکر و قدردانی میکنم و طبق گزارش‌های ارائه شده ۳۸۸ ماموریت را در همین شش ماه نخست در سطح شهرستان به انجام رساندند و از شورا و شهردار انتظار دارم یک نمادی از شهید آتش‌نشان ما در شهر تهیه و جانمایی شود.
 
وی با تاکید بر اینکه تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان امام خمینی رحمت‌الله علیه تمام تحلیلگران جهان را انگشت به دهان کرد ابراز داشت: به فضل الهی و با مدیریت حضرت امام خامنه‌ای عزیز این بسیج و شجره طیبه امروز به نهالی تنومند تبدیل شده است.
 
امام جمعه شهرستان رودسر حضور میدانی بسیج در تمام میدان‌ها را متذکر شد و اظهار داشت: امروز قوام نظام اسلامی ما به بسیج است و آن طرف آبی‌ها و دشمنان ایران اسلامی هم این را فهمیده‌اند اما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
 
روحانی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر هنوز فرمان رسمی برای حضور بسیج صادر نشده است افزود: نیروی انتظامی در مرزها و در گرما و سرمای شدید جان خود را کف دست قرار داده و مشغول پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور است و شک نداشته باشید که با کمک نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این آتش فتنه خاموش خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: سوال من از خارج نشینان و طرفداران آنان در داخل و فریب خوردگان این است که شما در این ۶۰ تا ۷۰ روز چه دستاوردی داشتید آیا کشتار زن و بچه در حرم، ترورهای کور ماموران امنیتی، آتش زدن قرآن، پرچم ملی، مساجد و غارت اموال مردم پیروزی است شما در این مدت تنها توانستید نفرت را در دل این مردم افزایش دهید در حالیکه مردم همچنان پای جنازه شهدای خود حاضر شدند.
 
امام جمعه شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: ملت ما به اینها و فتنه‌گران تو دهنی زدند و ضمن بیعتی جانانه تر با رهبر عظیم الشأن خود همچنان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل غاصب را بلندتر و غلیظ تر سر می‌دهند و همین حضور حداکثری مردم و بسیج باعث شده دشمن عصبانی‌تر شود.
کد خبر 1235062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha