تفکر بسیج تفکری مردمی و خدمت رسان/ ملت ایران ملتی آگاه و بصیر هستند

حجت الاسلام رستمیان با بیان اینکه تفکر بسیج، تفکری مردمی و خدمت رسان است،گفت: این تفکر با حول وحدت و همدلی روز به روز در حال رشد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه دامغان با اشاره به حضور پررنگ بسیج در تمام عرصه ها گفت: با گذشت چند دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شاهد به هم پیوستگی و نشر تفکر عظیم بسیج هستیم.

 

امام جمعه دامغان تفکر بسیج را، تفکری مردمی و خدمت رسان عنوان کردوافزود: این تفکر با حول وحدت و همدلی روز به روز در حال رشد است و این موضوع نشان از اهمیت والای جایگاه بسیج به عنوان نهاد مردمی و انقلابی دارد.

 

وی با اشاره به گسترش تفکر بسیجی در بین ملت‌های مختلف و با بیان اینکه هرکس تفکر امام و آرمان‌های نجات بخش انقلاب را قبول دارد و خواستار ایرانی قوی و مقتدراست، یک بسیجی است، اظهارداشت: بسیج از نخستین روز‌های تشکیل خود حماسه‌های فراوانی را در دفاع از کشور و انقلاب و خدمت به ملت آفریده و امروزه نیز در میدان دفاع از امنیت، سلامت و خدمات جهادی حضوری چشمگیر دارد.

 

حجت الاسلام رستمیان با بیان اینکه دنیای امروز دنیای متفاوت است و ملت ایران با مقاومت و ایستادگی و با بهره‌گیری از تفکر و اندیشه بسیجی توانست در مقابل ترفند و توطئه‌های دشمنان مبارزه کند و به پیروزی برسد، افزود: بسیج در دفاع از انقلاب پیشگام است.

 

امام جمعه دامغان با تأکید براینکه دشمن از راه فضای مجازی به دنبال اجرای اهداف خود در تحریک مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است،ادامه داد: ملت ایران ملتی آگاه و بصیر هستند که به اهداف دشمن پی می‌برند و نمی‌گذارند دشمن به برنامه‌های از پیش طراحی شده دست پیدا کنند و در عمل دشمن را ناکام بگذارند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات پرستاران قابل تحسین است، تاکید کرد: پرستاران به عنوان مدافعان سلامت نقش بی‌بدیل خود را در خدمت به بیماران به ویژه در بحران و حساس همچون کرونا به جامعه ثابت کردند که این عمل نمونه بارز خدمات و زحمات این قشر جامعه است که بر هیچکس پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام رستمیان تصریح کرد: بهترین الگو برای پرستاران ما وجود با شخصیت و با عظمت حضرت زینب (س) است که پرستاران ما می‌توانند از راه و روش آن بانو مکرمه تاسی وپیروی کنند که تاکنون چنین بوده و خواهد بود.

 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه حضرت زینب کبری (س) تربیت یافته خاندان عصمت و طهارت است که در دامان این بزرگان بزرگ شد و بهترین دختر و مادر و خانه دار برای خاندان آل الله بود، ابراز داشت: خبر خوب و در آستانه روز پرستار اجرا فنون تعرفه پرستاران است که این امر می‌تواند به معیشت خانواده بزرگ پرستاران کمک کند و امیدواریم این طرح ماندگار و قابل استمرار باشد.

 

وی به بحث فریضه مهم دینی امر به معروف و نهی از منکر اشاره داشت وافزود: حاکمیت در نظام اسلامی مهم‌ترین وظیفه در اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارد و باید بکوشد این فریضه جایگاه خود را به خوبی پیدا کند. از سوی دیگر امر به معروف و نهی از منکر باید مقتدرانه عمل شود و تشکیلات آن اجرا و عمل شود و شکل بگیرد.

 

کد خبر 1235063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha