خانواده ها و نوجوانان صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند

سردار مهدوی گفت: امروز بعد از ۵۰روز دست استکبار در اغتشاشات پیدا شده است و لذا از خانواده ها، نوجوانان و جوانان می‌خواهیم که صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند، قرار نیست امنیت مردم به هم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی امروز(4 آذر) در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند ضمن تبریک هفته بسیج و چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد بسیج می فرمایند؛ «هر كس كه در دل براي سرنوشت خود، سرنوشت اين ملت و آينده ايران اسلامي ارزش قائل است آن كسي كه براي استقلال و هويت ملت خود ارزشي قائل است، آن كسي كه از تسلط قدرت هاي بيگانه بيزار است، آن كسي كه برايش آينده اين كشور و اين ملت و آينده دنياي اسلام يك هدف بزرگ برای او محسوب مي شود، او بسيجي است.»

 

وی با بیان اینکه از صدر انقلاب تاکنون همواره بسیج نقش بی بدیل خود را حفظ کرده است، گفت: بسیج با تشکیل هسته‌های مقاومت در امر امنیت محلات، کمک به حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، حفاظت شخصیت ها و اماکن و کمک به محرومان نقش ارزنده ای را ایفا کرده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به نقش بسیج در خنثی سازی توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب، افزود: بسیج در قائله کردستان، گنبد و شرق و غرب کشور و در همه منازعاتی که دشمن بر کشور تحمیل کرد، نقش موثری داشته است.

 

سردار مهدوی با اشاره به اینکه تمامی خانه‌های تیمی و اقداماتی که منافقین کوردل انجام می‌دادند،‌ برچیده و امنیت به جامعه برگرداند شده است، افزود: اقدامات این روزهای دشمنان یادآور دهه اول انقلاب است که دشمن شکست سختی از بسیج خورد، نقش و تفکر بسیجی همواره در طول انقلاب در حوزه های مختلف گره گشا بوده است.

 

وی با بیان اینکه بسیج در 8 سال دفاع مقدس نقشی بی بدیل داشت و توانست توطئه های استکبار را خنثی کند، اظهارداشت: دشمنی که می‌خواست سه روزه ایران اسلامی را فتح کند با سد محکم انسانی بسیج مواجه شد و شکست خورد و زمین گیر شد و در ادامه بسیجیان با تجهیزاتی که از دشمن گرفتند توانستند دشمن را از خاک کشور به عقب برانند و در این راه بسیاری از بسیجیان خون خود را تقدیم انقلاب کردند تا این انقلاب بماند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از فرماندهان دفاع مقدس از بسیجیان بودند، گفت: بسیجیان با تشکیل اتاق فکر و خلاقیت و نوآوری بسیاری از خلاء هایی که در جنگ داشتیم را پر کردند.

 

سردار مهدوی با اشاره به اینکه بعد دفاع مقدس بسیج وارد عرصه سازندگی شد و بسیاری از عقب ماندگی هایی که از رژیم گذشته مانده بود را توانست با استفاده از ظرفیت مردمی در عرصه محرومیت زدایی جبران کند، گفت: ایجاد راههای روستایی و دورافتاده، ساخت خانه برای محرومان، احیای قنوات، ترویج دامداری و کشاورزی و توانمندسازی نیروها در مناطق کم برخوردار از دیگر اقدامات بسیج بوده است.

 

وی با بیان اینکه اقدامات بسیج توانسته بسیاری از مشکلات محرومان را حل کند، گفت: بسیج در عرصه علمی نیز توانسته اقدامات بسیار خوبی را انجام دهد و در هر حوزه ای که ورود پیدا کرده گام های بلندی برداشته است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات بسیج توانسته کشور را خودکفا کند به طوری که در بسیاری از حوزه های علمی رتبه دوم علمی جهان را داریم، افزود: امروز بسیج با پیشرفته ترین صنایع نظامی که ساخت فرزندان برومند ایرانی است، توانسته بازدارندگی برای خود و منطقه ایجاد کند و خواب را از چشم دشمنان گرفته است.

 

سردار مهدوی با بیان اینکه آنچه که ملت را گردنه های سخت عبور داده و موفقیت را برای کشور رقم زده است تفکر بسیجی است، افزود: مدیران و مسئولان با روحیه و تفکر بسیجی محکم کارها را پیگیری کنند و با تفکر بسیجی پاسخگوی مردم باشند، مسئولی که نمی‌تواند با تفکر بسیجی کار کند به نفع او است که آن پست را کنار بگذارد وگرنه با آتش قهر بسیجیان گرفتار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: دوماه است که با هجمه ای که استکبار با امپراطوری رسانه ای تزویر و نیرنگ و بمباران خبری، بخشی از نوجوانان ما را فریب دادند و امید بستند که بستر اعتراضات را به اغتشاش تبدیل کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: امروز بعد از 50روز دست استکبار در اغتشاشات پیدا شده است و لذا از خانواده ها، نوجوانان و جوانان می‌خواهیم که صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند، قرار نیست امنیت مردم به هم بخورد.

 

سردار مهدوی گفت: بسیجیان دلاور که همواره جان خود را در راه امنیت مردم گذاشتند اگر امروز مسامحه می شود چون می‌خواهیم فرزندان ما صف خود را از اغتشاشات جدا کنند وگرنه اعتشاشگران با آتش قهر بسیجیان مواجه خواهند شد و مشکل اینها را برای همیشه حل خواهیم کرد.

 

 

 

کد خبر 1235065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha