آژانس انرژی اتمی بازیچه ابرقدرت های جهان است

حجت الاسلام فلاح به قطعنامه ضد ایرانی آژانس انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: آژانس انرژی اتمی بازیچه ابرقدرت های جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهارکرد: خداوند هیچ چیزی را بیهوده خلق نکرده است و هر آفرینشی هدف و وظیفه ای دارد.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش خطاب به نمازگزاران گفت: هیچگاه از یاد و ذکر خدا غافل نشوید چون یاد خدا باعث می شود که انسان از خواب غفلت بیدار شود.

 

وی مومنین و نمازگزاران را به دعا در حق یکدیگر دعوت کرد و افزود: خداوند ضمانت اجابت دعا را داده است و انسان مومن و با تقوا و خدا ترس در همه زمان دیگران را فراموش نمی کند و به فکر برادر مومن خود است.

 

حجت‌الاسلام فلاح با تبریک هفته بسیج و با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی که «بسیج لشکر مخلص خدا است»، اظهار کرد: این سخن بزرگ و پر مفهوم جامع ترین و کامل ترین سخن در بیان بسیج است.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به قطعنامه ضد ایرانی آژانس انرژی اتمی اشاره کرد و ادامه داد: آژانس انرژی اتمی بازیچه ابر قدرت های جهان است.

 

وی اضافه کرد: دیگر زمان بزن در رو تمام شده است و انتظار پاسخ محکمی از سوی ملت و دولت ایران اسلامی خواهید بود.

 

حجت الاسلام فلاح خطاب به مسئولین گفت: خدمت رسانی به مردم را به هیچ وجه کمرنگ نکنید.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش از نبود آب شرب در برخی از نقاط بخش انتقاد کرد و افزود: مسئولین به فکر تامین آب شرب منطقه باشند.

 

وی از نبود آب شرب در برخی از نقاط بخش انتقاد کرد و از مسئولان خواستند که به فکر تامین آب شرب این نقاط باشند ‌.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به وحدت کلمه بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: با وحدت و اتحاد همه مشکلات حل شدنی است.

 

حجت الاسلام فلاح به ارتقای ابزار رسانه ای تاکید کرد و ادامه داد: باید فضای رسانه ای و مجازی خود را تقویت کنیم و در همه زمینه ها اقدام اول را انجام دهیم.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به ۱۰ آذر سالروز شهادت شهید مدرس اشاره کرد ‌و گفت: خوشبختانه مجلس ما مجلس انقلابی است و همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند.

کد خبر 1235068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha