حضور مبلغان و روحانیت در مدارس پر رنگ شود

لطفی زاده، کمبود نیروی کیفی در زمینه امور تربیتی را از جمله مشکلات در مدارس عنوان کرد و گفت: باید تلاش شود که حضور مبلغان و روحانیت در مدارس پر رنگ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت اله لطفی زاده، امروز(4آذر)، در جلسه مجمع طلاب و فضلای دورودی مقیم قم در پردیسان شهر مقدس قم برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش شهرستان دورود، اظهارداشت: کمبود فضای آموزشی و امکانات از مشکلات این شهرستان است.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دورود کمبود نیروی کیفی در زمینه امور تربیتی را از دیگر مشکلات خواند و افزود: اعزام مبلغان به مدارس آموزش و پرورش ضروری است.

 

وی از طلاب دورودی خواست با حضور هرچه بیشتر  خود در مدارس، موجبات ارتقای سطح معنوی دانش آموزان را فراهم نمایند .

 

لطفی زاده با اشاره به اینکه سند تحول آموزش و پرورش و انتقاد از اصرار دولت سابق نسبت به اجرای سند ۲۰۳۰ گفت در زمینه امور تربیتی دولت های سابق کوتاهی زیادی کرده اند، عنوان کرد: در دولت کنونی نسبت به اجرای سند تحول باجدیت اقدام شده و اجرای رتبه بندی معلمان اقدام شایسته  ای است که دولت با اجرای آن تحول اساسی در حقوق و معیشت فرهنگیان ایجاد کرده است.

 

وی بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر بین آموزش و پرورش و روحانیت تأکید کرد و آمادگی خود را برای فراهم ساختن زمینه حضور مبلغین در مدارس را اعلام کرد.

کد خبر 1235069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha