آنانکه جاهلانه و ناآگاهانه کشف حجاب کردند خودشان را تحقیر می کنند

حجت الاسلام حسنی اظهار داشت: کسانی که جاهلانه و ناآگاهانه کشف حجاب کرده اند خودشان را تحقیر و در دید مردم کوچک می کنند ، بدانند این عمل آنها عزت که نه ذلت می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی ، حجت الاسلام اکبر حسینی امروز (جمعه ، 3 آذر) در خطبه های پیش از نماز جمعه گفت: نظام سلطه براساس قائده سلطه جویی پایه ریزی شده است و بنا دارد تمام جامعه بشری را تحت سلطه نگه دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انزلی ادامه داد: بلاد کفر و نظام استکبار با نظام سلطه عجین شده است و دلیلی که برای مخالفت با ایران عنوان می کنند این مساله است که می گویند شما به ملتها می آموزید چگونه با ما مبارزه کنند.  

 

وی افزود: استکبار برای تحمیل سلطه گری دست به دشمنی می زند. ما در عرض 43 سال با دشمنی های بسیاری روبرو بودیم در این اغتشاشات که خبری نبود کسانی که سرشان در فضای مجازی و ماهواره است نمی فهمند این چند روز خبری نبود.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد:  در اوایل انقلاب ترور ها و بمب گذاری های بسیاری را در کف خیابان ها تجربه کردیم اگر قرار بود انقلاب متوقف شود این اتفاق همان زمان می افتاد. کار دشمن، دشمنی است شنونده باید عاقل باشد جای تاسف دارد کسانی که دلشان با انقلاب است اما به حرف دشمنان گوش می دهند.

 

وی تاکید کرد: دشمن بدنبال ایجاد یاس و نا امیدی است نقد و انتقاد باید دلسوزانه باشد، فاصله نقد و تخریب به باریکی یک مو است، در کشور ما کارهای مهم و اساسی ساختاری انجام می شود نه سطحی و ظاهری.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: دشمن از روشهای مختلف بدنبال ضربه زدن به نظام است و بصیرت به این معناست که ببینیم دشمن برای ضربه زدن چه طرحی دارد . دشمن از عدم آگاهی ما استفاده می کند و احساسات ما را تحریک می کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انزلی مهمترین و اساسی ترین کار را آن دانست که حرف دشمن را نشنویم و افزود: کسانی که جاهلانه و ناآگاهانه کشف حجاب می کنند خودشان را تحقیر و در دید مردم کوچک می کنند، بدانند این کار آنها عزت که نه ذلت می آورد. آنها نظام های فاسد و نگاههای سخیف و فساد را به سمت خود جلب و جذب می کنند، کسی کشف حجاب می کند در برابر خدا می ایستد. حجاب امر مستقیم خدا از زمان حضرت آدم تا زمان پیامبر اسلام بوده و هست.

 

وی تاکید کرد: اکثر کسانی که کشف حجاب می کنند فاسد نیستند بلکه غافل اند و تحت تاثیر لجبازی و نگاههای سطحی عمل می کنند و متوجه اصل موضوع نیستند، بدانند و بفهمند خود را کوچک می کنند. بهتر است به خودشان برگردند و ببینند جایگاه انسانی آنها کجاست؟ جامعه ایران در قبل از انقلاب هم هیات های مذهبی و مردم متدین زیادی داشت مراقب باشند دشمن هدفش نابودی و حقیر کردن است و ما باید آگاهی لازم را به این عده بدهیم.

 

 

کد خبر 1235086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha