معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی­ هفته کتاب و کتابخوانی در نوش آباد

مدیر فرهنگی، گردشگری و ورزشی شهرداری نوش آباد از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه نقاشی­ ویژه هفته کتاب و کتابخوانی در نوش آباد خبر داد.

روح الله سالکیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  مسابقه نقاشی­ ویژه هفته کتاب و کتابخوانی با معرفی نفرات برگزیده در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل به کار خود پایان داد.

 

مدیر فرهنگی، گردشگری و ورزشی شهرداری نوش آباد افزود: در این مسابقه بیش از ۲۰۰ دانش آموز نوش آبادی شرکت کردند که پس از داوری­ آثار، برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند. 

 

سالکیان اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر نوش آباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد، نهادکتابخانه های عمومی و اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل اقدام به برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی با موضوعات، کتاب، کتابخانه و کتابدار کرد که نقاشی ها از کلیه مدارس مقطع ابتدایی به دبیرخانه برگزاری مسابقه ارسال شد.

 

مدیر فرهنگی، گردشگری و ورزشی شهرداری نوش آباد افزود: در پایان این رقابت، آثار دانش آموزان امیر مهدی اختیاری ، ابوالفضل نجارزاده ، رقیه سادات عبدالله زاده، ساجده لطیفی، زهرا موحدیان ، فاطمه اربابیان ، ریحانه قنواتی، زهرا سادات ذبایح‌، لعیا سادات فاطمی ، زهرا کرامتی به عنوان آثار برتر معرفی شد.

 

سالکیان در ادامه با تقدیر از شرکت دانش آموزان در این مسابقات و قدردانی از همکاری ، مدیران و مربیان مدارس  اظهار داشت: مسابقه نقاشی کتاب و کتابخوانی از مجموعه برنامه های نخستین جشنواره فرهنگی هنری کتاب سایه بان شهر نوش آباد است که در سطح شهر و فرهنگسرای نوش آباد برگزاری شد.

کد خبر 1235091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha