افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» در کاشان

آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی« با هم در اوج» ویژه افراد دارای معلولیت در سالن ورزشی شهید علی محمد قدیرزاده کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی« با هم در اوج»  ویژه افراد دارای معلولیت با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین شهری، خیرین، اعضای انجمن‌ها و موسسات فعال حوزه افراد دارای معلولیت و جامعه ورزشی معلولین و خانواده‌های آن‌ها در سالن ورزشی شهید علی محمد قدیرزاده برگزار شد.

 

در مراسم افتتاحیه این رویداد ورزشی که با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید توسط طاها خاوری از کانون کاشت حلزون و کم شنوا کاشـان و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، تیم‌های مردان و زنان شرکت کننده در رقابت‌های ورزشی این رویداد در سالن رژه رفتند که این رژه فضای فرهنگی خاصی را ایجاد کرده بود.

خیر مقدم محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اجرای سرود توسط گروه کانون کاشت حلزون و کم شنوا کاشـان، پخش تیزر مسابقات سال قبل این برنامه، اجرای موسیقی با هنرمندی ابوالفضل شیروانی از انجمن نابینایان و کم بینایان آران و بیدگل و سخنرانی عفت پدرام‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بخشی از برنامه‌های این مراسم بود.

 

در ادامه این مراسم، موسیقی با هنرمندی علی اصغر وصال از انجمن کم‌ توان ذهنی و جسمی ‌نور امید کاشان، دکلمه خوانی توسط اعظم اردستانی از موسسه خیریه و توان‌بخشی دختران هاجر کاشان، موسیقی با هنرمندی گروه مرکز توان‌بخشی شقایـق کاشان و اجرای حرکات نمایشی ژیمناستیک توسط ورزشکار نونهال، علی فعله‌گری اجرا شد که مورد استقبال میهمانان قرار گرفت.

 

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی« با هم در اوج»، ویژه افراد دارای معلولیت از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین و موسسه حامیان ورزش با مشارکت انجمن‌ها و موسسات فعال حوزه افراد دارای معلولیت در قالب مسابقات متنوع ورزشی همراه با اهدا جوایز به نفرات و تیم‌های برتر از اول اذر ماه در کاشان آغاز و به مدت ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1235092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha