دشمن آماده انتقام سخت باشد

سردار عبدالله پور با بیان اینکه بسیجیی گوش به فرمان رهبر است و عاشقانه از ولایت تبعیت می‌کند گفت: دشمنان که جوانان ما را تحریک کردند، یقین بدانند نمی توانند از انتقام سخت ما خارج شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور امروز(شنبه، ۵ آذر) در رزمایش بزرگ اقتدار بسیج در مصلی رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات جهان را بر هم زد گفت: انقلاب اسلامی راه پیروزی را به ملت‌های آزادیخواه جهان نشان داد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد افزود: حمایت از مستضعفین و محرومان عالم و مبارزه با ظلم و فساد در تمامی نقاط جهان از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است که تا قیام حضرت مهدی(عج) باقی خواهد ماند.

 

وی با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب همواره راهگشا در ادامه مسیر است اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امامین انقلاب با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام(ره) تنها کسی بود که ملت ایران را شناخته بود ودر برابر تمام نظام سطه ایستاد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند افزود: امام راحل می‌دانست دشمن به دنبال نابودی این انقلاب است و در راستای تداوم و تقویت انقلاب، سازمان‌های مختلفی را تشکیل داد. از جمله ابتکارات امام(ره) تشکیل بسیج بود زیرا می‌دانست نظام سلطه با تمام توان به جنگ با انقلاب می‌آید.

 

وی با بیان اینکه اگر بسیج نبود ایران تجزیه شده بود اظهارکرد: بسیج به صحنه دفاع مقدس آمد و شرایط جنگ را برگرداند. جنگی که تمام نظام سلطه در برابر ایران صف آرایی کرده و بیش از 180 کشور جهان که در راس آنان آلمان خبیث بود و امروز دم از حقوق بشر می‌زند و در سازمان ملل علیه ایران اسلامی است، سلاح شیمیایی به عراق داده تا آن را روی مردم ما امتحان کنند و کشتار بسیاری را موجب شدند.

 

عبدالله پور با اشاره به نقش موثر بسیج در پیروزی دفاع مقدس تصریح کرد: بسیج با ورود به جنگ تحمیلی معادله دشمن و رژیم بعثی را بر هم زد و نگذاشت یک متر از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمن بیفتد.

 

وی با اشاره به هجمه عظیم فرهنگی علیه ایران اسلامی با تشکیل بیش از 250 کانال فارسی زبان برای انحراف جوانان ما تصریح کرد: ایران اسلامی با بیش از پنج میلیون زائر در اربعین حسینی دنیا را غافلگیر کرده است و این حقیقت پنهان بسیج است و نمی‌گذارد این رخنه‌ها عمیق شود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهارکرد: در حوزه امنیت امروز بسیج با اقتدار ایستاده و بیش از 60 روز است که با عده‌ای از آدم‌های نادان که فکر می‌کنند در حال انقلاب هستند و با خوراک مسموم غربی تغذیه شده‌اند در حال مقابله است و آنان در مقابل بسیجیان به مانند گلوله‌های برف در مقابل آفتاب هستند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 90 نفر از بسجیان در این اغتشاشات شهید شدند افزود: بسیج دو ماه صبر کرد تا چهره همه منافقین که در لایه‌های انقلاب خود را پنهان کرده‌ بودند، آشکار شد.

 

وی تاکید کرد: بسیجیی گوش به فرمان رهبر است و عاشقانه از ولایت تبعیت می‌کند. بسیجی از جان خود گذشت، صبر و استقامت کرد تا دشمن نتواند کشته سازی و ایجاد ناامنی کند و نمی‌تواند چنین کند.همین اقتدار باعث شده تا امروز آمریکایی‌ها و کشورهای عربی پیغام اظهار پشیمانی دهند.

 

وی تاکید کرد: دشمنان که جوانان ما را تحریک کردند، یقین بدانند نمی توانند از انتقام ما خارج شوند.

کد خبر 1235118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha