کتاب«کاک عماد و دیگران» در شهرستان سلطانیه رونمایی شد

آئین رونمایی از کتاب خاطرات سردار سید عماد (حسن) آقامیری به نام "کاک عماد و‌ دیگران" به نویسندگی فاطمه دژکام از استان کرمانشاه شهرستان سنقردر سالن اجتماعات علامه حلی سلطانیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون هماهنگی سپاه انصار المهدی استان زنجان ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در مراسم با اشاره به حوادث اخیر ایجاد شده در کشور و ایجاد جنگ های ترکیبی از سوی دشمنان برای جوانان گفت: امروزه محصولات فرهنگی حرف اول را در جهت تاثیر پذیری در جامعه می زنند.

 

سرهنگ عباس بابایی ادامه داد: ما می توانیم با اجرای برنامه های فرهنگی از جمله رونمایی کتاب و نشستن پای خاطرات و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس فتنه های ایجاد شده در کشور را خنثی نماییم.

 

جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی از نظر ایشان ۸ سال نبود بلکه ۱۲ سال بود ۴ سال جنگ داخلی با گروهک های منافقین و ۸ سال دفاع مقدس بیان نمود: با اینکه بیشترین تعداد شهید و جانباز در دوران دفاع مقدس از استان زنجان است اما کمترین بهره برداری از رشادت ها و ایثارگری های آنها ثبت شده است.

 

آقامیری با اشاره به کتاب کاک عماد و دیگران گفت: این کتاب شامل دو بخش است بخش اول در خصوص واقعیت های عینی و اتفاقات جنگ و در بخش دوم به نقل خاطرات همرزمان و فرماندهان دفاع مقدس پرداخته شده است.

 

از جمله برنامه های جانبی این مراسم قرائت شعر توسط رسول بابایی شاعر شهرستان سلطانیه، برپایی نمایشگاه وصایای شهدای شهرستان سلطانیه و طراحی چهره سید عماد آقا میری توسط علی رضا عربلو بود که از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلطانیه به سردار سید عماد آقا میری اهدا شد.

 

در پایان مراسم از رسول بابایی شاعر، فاطمه دژکام نویسنده، علی رضا عربلو هنرمند نقاش و سردار آقامیری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلطانیه تجلیل به عمل امد.

کد خبر 1235127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha