خشونت و اغتشاش باعث انسداد در گفتگو می‌شود/ نیاز به گفتگو داریم

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه خشونت و اغتشاش باعث ایجاد انسداد در گفتگو می‌شود، گفت: ایرانی ها مردمان اهل گفتگو هستند و این در تاریخ نشان داده شده است و هم جایی هم که لازم باشد در برابر دشمنان مان مردمان سختی هستیم.

روح الله متفکر آزاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر بحث تقویت وحدت در کشور گفت: شک نکنید کسی به ملت و کشور نمی تواند ضربه بزند مگر اینکه در داخل به جان هم بیفتیم. اگر این اتفاق بیفتد دشمن طمع می کند. اگر در داخل با دودستگی و اختلاف مواجه شویم و دشمن را به این توهم برسانیم که می تواند در داخل کاری انجام دهد، فشارهای بیرونی را زیاد می کند که این فشارهای بیرونی را به طمع اینکه در داخل ما را به سمت فروپاشی می برد انجام می دهد.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای دشمن ایرانی خوب و بد وجود ندارد؛ برای دشمن؛ "ایرانی، ایرانی است" و بایستی این کشور را تجزیه کند و به هم بریزد و ثبات و امنیت کشور را از ببرد. وقتی که در داخل اختلافات زیاد شد، داعش آمد و آن فاجعه را در شاهچراغ رخ داد و همین نشان می دهد که اگر اختلافی هم در داخل خانه داریم باید با هم آن را حل کنیم.

 

وی تصریح کرد: ایرانی ها مردمان اهل گفتگو هستند و این در تاریخ نشان داده شده است و هم جایی هم که لازم باشد در برابر دشمنان مان مردمان سختی هستیم. خشونت، اغتشاش و آسیب به جان و مال مردم باعث ایجاد انسداد در گفتگو می شود و موجب می شود جامعه نتواند به آرامش برسد لذا ما نیاز به گفتگو داریم.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه به سمت آرامش می رویم که در این آرامش نیز نیازمند گفتگوی سازنده هستیم و انشاءالله رو به جلو و معطوف به پیشرفت کشور می رویم.

کد خبر 1235167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha