فرهنگ بسیجی راهکار رفع مشکلات است

هاشمی با اشاره به کارآمدی فرهنگ بسیجی گفت: فرهنگ بسیجی راهکار رفع مشکلات بوده وتهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سید محمدرضا هاشمی، درهمایش «شکوه اقتدار»گفت: امروز به برکت توجه به فرهنگ جهاد، ایثار و بسیج و بسیجی، در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، نظامی، پزشکی، و اجتماعی، کشور به موفقیت‌های مطلوب دست یافته است.

 

استاندار سمنان با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، اظهارداشت: فرهنگ بسیجی باعث شد که در حوزه معادلات سیاسی و فراتر از مرزهای جغرافیایی تاثیرگذار باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه باید در تمامی حوزه‌ها همچنان از فرهنگ بسیجی به خوبی بهره برد، ادامه داد: در جهت توجه به مناطق محروم در نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی آیت الله رئیسی، اقدامات خاص صورت گرفت.

 

هاشمی با اشاره به اینکه در سطح استان سمنان پروژه های محرومیت زدایی در اختیار بسیج قرار دادیم که با دقت و سرعت آن را انجام دادند،اظهارکرد: اگر امروز بر اساس ابلاغ وزیر کشور، استان سمنان بعنوان سومین استان موفق کشور در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد، معرفی شده است، بی تردید این امر با اتکا به فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی رخ داده است.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه اگر امروز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ را در سطح استان شاهد هستیم به جهت فرهنگ والای بسیج است، اضافه کرد:حضور گروههای جهادی و خدمات رسانی در ابعاد مختلف نشان از توانمندی و اقتدار بسیجیان و عزم جزم آنان برای خدمت به اقشار مختلف مردم است.

 

وی با اشاره به لزوم بسیج همگانی برای اقدام‌های جهادی، ابراز داشت: خودباوری و اعتماد به نفس، بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخلی و حرکت به سمت علم و دانش، از دیگر رمز‌های موفقیت در بحث اقدامات گروه‌های جهادی است.

 

هاشمی تصریح کرد: حفظ وحدت، همدلی، صمیمیت و ولایتمداری، تاثیرگذاری شایانی در دستیابی به موفقیت دارد و مقابله با اشرافی‌گری، تنبلی، سستی، بیکاری و مقابله با فتنه‌ها از جمله ویژگی‌های مدیریت جهادی است.

 

همزمان با روز بسیج همایش «شکوه اقتدار» با حضور گسترده بسیجیان با حضور استاندار سمنان،نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و جانبازان در سالن غدیر سمنان برگزار شد.

 

کد خبر 1235180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha