انقلاب اسلامی ایران،  انقلاب دانشمندان و خردمندان است

آیت الله حسینی انقلاب اسلامی را در طول تاریخ بی نظیر دانست و گفت: این انقلاب، انقلاب دانمشمندان، خردمندان و آگاهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی امروز (5 آذر ماه) در تجمع بسیجیان شهرستان بویراحمد که در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج و با همکاری ستاد نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: جبهه آرایی های موجود در ناآرامی های اخیر همه از ناحیه دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل صعود است که عده قلیلی در کشور فریب شان را خورده اند.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج افزود: مردم و بسیجیان ما همچون کوه استوار در میدان ایستاده اند و دل ولی فقیه به این یاران با بصیرت است.
 

وی ادامه داد: سرپیچی از فرامین مقام معظم رهبری که فرمانش همچون فرمان رسول خدا واجب الاجراست، به مثابه ترک کردن میدان و حمایت از یزیدیان است.
 

آیت الله حسینی یادآور شد: ارزش های ایران اسلامی مشخص است و دشمنان آن هم مشخص هستند دشمنانی که به اسلام و مکتب اهل بیت اعتقاد ندارند و فاسد و فاسق اند.
 

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: راهبری این ملت شایسته سلطنت پهلوی نبود زیرا اختیار سرنوشت خوشان را نداشتند و اراده آنان دست بیگانگان بود اما امام به میدان آمد و انسان های بزرگ و برجسته ای امام را در مبارزه یاری کردند.
 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب دانشمندان، خردمندان و آگاهان است و این انقلاب در طول تاریخ بی نظیر بوده است.
 

آیت الله حسینی یادآور شد: با حمایت شرق و غرب جنگ هشت ساله ای بر ما تحمیل شد به گونه ای که آمریکا حمایت مالی و اطلاعاتی کرد، فرانسه مدرن ترین هواپیماها را در اختیار صدام قرار داد و شوروی امکانات جنگی در اختیار آن ها گذاشت.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این شرایط پیروزی یک ملت موضوع معجزه آسایی است اما با دستان خالی ملت مقتدر ایران پیروزی را نصیب خود کرد.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه بدون شک پیروزی در همه عرصه ها از آن ملت ایران خواهد بود، گفت: اگر تمام مردم یک کشور بسیج شوند بدون شک بر دشمنان غلبه خواهند کرد.

کد خبر 1235380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha