حرم مطهر اهل بیت (ع) با جانفشانی مدافعان حرم از دست ناپاکان در امان ماند

بیانی گفت: شهدای مدافع حرم جان خود را فدا کردند تا حرم مطهر اهل بیت (ع) در عراق و سوریه از دست ناپاکان در امان بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، ابراهیم بیانی، امروز یکشنبه (6 آذر) در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید داوود جعفری که در شیراز برگزار شد، گفت: شهدای مدافع حرم جان خود را فدا کردند تا حرم مطهر اهل بیت (ع) در عراق و سوریه از دست ناپاکان در امان بماند.

مدیر کل بنیاد شهید فارس افزود: شهید جعفری هم از شهدای حرمین مطهر بود که امروز پیکر مطهرش در میان حضور گسترده مردم در شهر شیراز تشییع شد و به خاک سپرده شد.

وی تصریح کرد: ناپاکان قصد داشتند تا با تصرف سوریه وارد عراق شوند و سپس هم ایران را در نوبت حمله قرار داده بودند تا به خیال باطل خودشان به تشکیل حکومت خراسان بپردازند اما مدافعان حرم با ایثار و فداکاری و گذشتن از جان خود با دفاع از حرم های مطهر اجازه این کار را به ناپاکان نداند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: سردار شهید سلیمانی هم با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عزیمت به عراق و سوریه و دفاع از حرم اجازه نداند تهدیدات دشمن به کشور ما برسد.

وی تاکید کرد: همین ایثار و شهادت مدافعان حرم موجب شد تا حکومت داعش دچار فروپاشی شود و سربلند باشیم و امروز پیکر مطهر شهید جعفری هم در سومین حرم اهل بیت (ع) در میان استقبال پرشور مردم آرام می گیرد.

کد خبر 1235570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha