تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مدارس تقویت شود

حسنی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بدنه آموزش و پرورش و در سطح مدارس تقویت شود، گفت: اطلاع رسانی به موقع و به هنگام با توجه به هجمه های مختلف دشمنان ضرورتی انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، ظهر امروز(۶ آذر)  در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام، اظهار کرد: امروز بیش از گذشته در موضوع اطلاع رسانی نیاز به تقویت این حوزه  داریم.

 

محمد سبحان حسنی با اشاره به هجمه های مختلف رسانه ای و فضای مجازی علیه ملت ایران از سوی استکبار جهانی، ابراز کرد: امروز هجمه های مختلف رسانه ای و تبلیغاتی ذهن جامعه ما و در راس آن جوانان را هدف قرار داده است و بر این اساس ضرورت اطلاع رسانی به موقع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی با بیان یکی از گروه های هدف دشمن جوانان و دانش آموزان ما در بدنه آموزش و پرورش است،گفت: امید است با توجه به مقوله اطلاع رسانی و  تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بدنه آموزش و پرورش تقویت شود که بتوانیم پیامدهایی که در حوزه آموزش و پرور و تعلیم و تربیت که باید به وقع بپیوندد خروجی مناسبی در این حوزه داشته باشیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و رسانه های استان در حوزه مقابله با عملیات روانی دشمنان نظام و انقلاب باید پای کار باشند و پمپاژ امید و امید آفرینی در سطح جامعه با اطلاع رسانی اقدامات انجام شده و بیان واقعیت ها انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام هم در این نشست اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش حرکت و سیر خود را درست طی می کند و به بالندگی جامعه کمک خواهد کرد.

 

علی درویشی تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی دولت نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی برنامه ها و اهداف دولت از جمله آموزش و پرورش دارد و یکی از مراکزی که می‌تواند دانش آموزان را هدایت و موضوعات خاص را به جامعه و بدنه اجتماعی جامعه انتقال دهد همین شورا است.

 

وی افزود: امروز نقش اطلاع رسانی و فضای مجازی در مهندسی ذهن دانش آموزان بسیار مهم است و باید زمینه ای فراهم شود که قبل از اینکه دیگران و دشمنان وارد عمل شود ذهن فراگیران را مهندسی کنند، از طریق اطلاع رسانی مناسب، جلوی هجمه های دشمنان در نظر گرفته شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هم در این نشست با بیان اینکه شورای اظلاع رسانی دولت در استان یکی از پیشگامان حوزه راهبردی جهاد تبیین بوده است، ابراز کرد: این شورا با همکاری رسانه های استان نقش مهمی در راستای تنویر افکار عمومی جامعه، اطلاع رسانی به موقع و تبیین دستاوردهای نظام و  انقلاب اسلامی داشته است.

 

علی هوشمند با بیان اینکه این نشست به منظور همگرایی دستگاه های اجرایی استان برای حل مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پروش تشکیل شده است، یادآور شد: نشست های بصیرتی و تبیینی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان به منظور تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و مقابله با هجمه های دشمنان برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در پایشی که انجام شده است می توان گفت بخش اعظمی از مصوبات شورای اطلاع رسانی دولت در استان مصوب شده است، تحقق یافته است.

 

گفتنی است این نشست با حضور مصطفی بابایی سارویی، رئیس  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش  برگزار شد.

 

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دیدار با استاندار ایلام، حضور در شورای اطلاع رسانی دولت در استان و دیدار با روسای آموزش و پرورش شهرستان های استان از برنامه های سفر بابایی سارویی به ایلام است.

 

 

 

 


 

کد خبر 1235592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha