مرکز نیکوکاری قرض الحسنه در زنجان راه اندازی می شود

صالحی گفت: در راستای ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه، ایجاد مرکز نیکوکاری تخصصی قرض‌الحسنه از اولویت های کمیته امداد استان زنجان در بهره گیری از ظرفیت های مردمی در ارائه خدمات معوض به نیازمند است.

روح‌اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی بسیج به عنوان یک نیروی مردمی بدون چشم داشت در خدمت نظام بوده است و همین تفکر بسیجی درکمیته امداد در بخش های مختلف خدمت رسانی به مددجویان عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند جریان داشته و باید تقویت شود.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تقویت تفکر بسیجی در بسیاری از موضوعات پیشگیرانه خواهد بود، گفت: فعالیت با این نگاه در کمیته امداد به پیشبرد بهتر امور کمک می کند.

 

 

وی با اشاره به عملکرد صندوق امداد ولایت، افزود: خدمات قابل توجهی از طریق صندوق ولایت در ۸ ماهه سال جاری به مددجویان عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند ارائه شده است.

 


این مسئول با تأکید بر جذب سپرده خیرین در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه، ایجاد مرکز نیکوکاری تخصصی قرض‌الحسنه از اولویت های کمیته امداد استان زنجان در بهره گیری از ظرفیت های مردمی در ارائه خدمات معوض به نیازمندان است.

 


مدیر کل کمیته امداد استان با تأکید بر شناسایی مودیان برتر در حوزه زکات و خیرین حوزه اکرام ایتام و استفاده از ظرفیت آنها برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، افزود: سپرده گذاری خیرین و نیکوکاران در صندوق امداد ولایت موجب تقویت منابع این صندوق و ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه در جامعه می شود.

کد خبر 1235626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha