زیرساخت های تئاتر در استان در شان شهر جهانی یزد نیست

حجت الاسلام صداقت با اشاره به ظرفیت های تئاتر در استان یزد گفت: زیرساخت های تئاتر در استان در شان شهر جهانی یزد نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ظهر امروز در نشست خبری سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد گفت: سعی داریم در سازمان فرهنگی اجماعی ورزشی شهرداری اتفاقات خوب فاخر فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در شهر را حمایت کنیم و معتقدیم که برای انتقال مفهموم بهترین ابزار آن هنر است.

وی افزود: یزد ظرفیت دارد که کارهای فاخر از طریق هنر صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: بستر تئاتر در یزد فعال تر و اثرگذار تر شده است و امیدواریم سطح تئاتر استان با این رویدادها بالاتر رود و در کشور تاثیرگذار و دارای جایگاه شویم که یزد این ظرفیت را داراست.

حجت الاسام صداقت گفت: بنای ما بر این است که از اثرهای هنری حاضر در جشنواره استفاده کرده و در سطح شهر اجرا کرده و از آنها نیز حمایت کنیم.

وی بیان کرد: ما معتقدیم که هنر به ویژه تئاتر باعث انتقال بسیاری از مفاهیم و اثرات مثبت در زندگی مردم است و در این دوران که برخی القای تلخی و سختی و ناامیدی می کنند وظیفه هنرمندان است که کام مردم را با هنر و ابزار نر شیرین کنند و به زندگی مردم لطافت بخشیده و روح بدهند.

وی گفت: نهادهایی مانند ما باید حمایت کنیم زیرا هنرمندان نیازمند حمایت هستند.

 

وی گفت: زیرساخت های تئاتر در استان در شان شهر جهانی یزد نیست که دستگاه های فرهنگی استان باید در این زمینه فعال شوند و انجام دهند.

کد خبر 1235658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha